جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید ابراهیم امین السید

حوزه/ السید گفت: امام خمینی طرح معامله قرن را به مدت چهل سال به تاخیر انداخت و به جهان چهل سال فرصت داد تا حساب های خود را بازنگری کنند و موضع گیری شایسته در برابر اسرائیل و توطئه آمریکا داشته باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت هفتین روز شهادت عباس یونس جعفر از مجاهدان حزب الله در هرمل تاکید کرد: ما به برکت جهاد مردان مقاومت و خون شهدا و پس از معامله قرن وارد مرحله جدیدی از رویارویی با دشمن شده ایم و به زودی با چشمان خود شاهد تحقق هدف خود و شکست طاغوت خواهیم بود.

وی افزود: هدف دشمنان این بود که با معامله قرن، دستاوردها و پیروزی های لبنان و ایران و سوریه به ویژه در دو کشور عراق و سوریه را تحت تاثیر قرار دهند، اما این اتفاق نیفتاد و آمریکایی ها پیش روی خود گزینه ای جز تحمیل طرح معامله قرن ولو به صورت یک طرفه و با غیاب طرف فلسطینی نداشتند و این نشان دهنده ناتوانی و شکست آنها است.

رئیس شورای سیاسی حزب الله تاکید کرد: امام خمینی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران طرح معامله قرن را به مدت چهل سال به تاخیر انداخت و به جهان چهل سال فرصت داد تا حساب های خود را بازنگری کنند و موضع گیری شایسته در برابر اسرائیل و توطئه آمریکا داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین السید گفت: مقاومت لبنان نیز با تکیه بر بازوی مجاهدان مقاومت مانع این شد که آمریکایی ها و اسرائیلی ها معامله قرن را از لبنان آغاز کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha