چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله مقتدایی در گفت وگو با حوزه

حوزه/ نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برپایی مجالس یادبود شهدای مقاومت بیداری مردم و یادآوری وظایف شان نسبت به نظام، انقلاب و ولایت را به ارمغان می آورد.

آیت الله مرتضی مقتدایی در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت سپبهد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که به همت آیت الله مکارم شیرازی برپا شده بود، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهارداشت: خون شهید سلیمانی بیداری مردم را رقم زد و اینکه می بایست از نظام و انقلابشان حمایت و از رهبری معظم انقلاب ضمن حمایت تبعیت داشته باشند.

دبیردوم شورای عالی حوزه های علمیه افزود: شهادت فرمانده برومند سپاه اسلام، وحدت و انسجام را در جامعه حیات بخشید و بار دیگر یأس و ناامیدی را به اردوگاه دشمنان آورد چرا که در سایه همین همدلی، اتحاد، انسجام و وحدت می توانیم بر مشکلات به حول و قوه الهی فائق آییم.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید سلیمانی از هیچ خیرخواهی برای امت اسلام دریغ نکرد وامروز نیز خون پاک این مجاهد فی سبیل الله وحدت امت اسلامی را رقم زده است.

آیت الله مقتدایی گفت: برپایی مراسم بزرگداشتی از سوی یک مرجع بزرگواری تقلید و حضور گسترده فقها، علما و طلاب حوزه های علمیه همراه با اقشار مختلف مردمی از برکات خون این شهید بزرگوار است که همه در چنین محفلی نورانی حضور پیدا می کنند و در سایه مرجعیت از نظام، انقلاب و رهبری معظم تبعیت و حمایت می کنند.

نائب رئیس جامعه مدرسین افزود: شهید سلیمانی هرگز دامانش را به سیاست ورزی های معهود نیالود و پیوندش را فراتر از تعلقات قومی، مذهبی و حتی جناحی، با همه دلسوزان جهان اسلام حفظ کرد و از هیچ خیرخواهی ای برای امت اسلام، دریغ نکرد و با عنایت حق تعالی به خواست قلبی اش رسید.

گفت وگو از اکبر پوست چیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha