پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سوءاستفاده از تصویر بانوان مسلمان در تبلیغ انتخاباتی نامزدهای حزب دموکرات

حوزه/ دو بانوی مسلمان و محجبه که از عکس و فیلمشان در تبلیغات نامزدهای حزب دموکرات سوءاستفاده شده می گویند که حامی این نامزدها نیستند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از گاردین، دو بانوی محجبه در آمریکا می گویند از تصویرشان  به صورت ناآگاهانه در کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰   نامزدهای حزب دموکرات سوءاستفاده شده است. صبیره محمود در فیلم جو بایدن نامزد حزب دموکرات دیده می شود و آینا لی تصویرش در تبلیغ انتخاباتی وارن دیگر نامزد این حزب به چشم می خورد. هیچ کدام از آنان موافق این نامزدها نیستند و از آن ها حمایت نمی کنند.

درحالی که انتخابات ۲۰۲۰ در ایالات متحده آغاز شده، تبلیغات سیاسی زیادی در این کشور در جریان بوده و رسانه های اجتماعی شاهد آغاز موج جدیدی از تبلیغات هستند.

  صبیره محمود ، دانش آموز دبیرستانی و مدیر ملی لجستیک برای اعتصاب اقلیم جوانان ایالات متحده ، در تاریخ ۲ فوریه وقتی دوستش، وی را در تبلیغ انتخاباتی جو بایدن نشان داد بسیار متعجب شد و گفت که او از این نامزد انتخاباتی حمایت نمی کند.

محمود گفت: در ابتدا شگفت زده شدم اما اکنون احساس ناراحتی می کنم. از بین همه کاندیداهای [دموکراتیک] ، [بایدن] کسی است که من از آن بیشتر نگران خواهم شد.  

 وی گفت:  این یک تبلیغات ملی است و چهره من برای ارتقاء فعالیت های وی در نظر گرفته شده است. مردم به من نگاه خواهند کرد و فکر می کنند بایدن پیروان جوان مسلمان دارد  ، اما این واقعیت ندارد زیرا من یکی از آنها نیستم.  

محمود با انتشار توییت از عکس خود از این تبلیغ ، افزود: از من به عنوان یک زن محجبه در تبلیغ جو بایدن سوءاستفاده شده و این خیلی بد است زیرا من طرفدار سندرز هستم.

تنها به صرف اینکه او در برنامه های انتخاباتی نامزدهایی چون بایدن شرکت کرده تا از او انتقاد کند، از تصاویرش در این کمپین استفاده شده است. او درباره برخوردش با بایدن خاطرنشانمی کند: من از او سئوالی پرسیدم اما پیش از آنکه سئوالم تمام شود بین حرفم پرید و با بی توجهی به سمت دیگران رفت تا با آن ها عکس بگیرد و دست بدهد!

آینا لی ، یکی دیگر از حامیان سندرز ، در راهپیمایی الیزابت وارن در میلواکی با دوستان خود معترض شد. او بعداً فهمید که عکس او در تبلیغی برای وارن ۲۰۲۰ به نمایش در آمده است.

لی گفت:  دوست من یک عکس در چت گروهی ارسال کرد من روی آن کلیک کردم و عصبانی شدم.

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha