سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه الزهراء(س) گنبد

رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) گنبدکاووس گفت: حوزه های علمیه در طول عمر انقلاب، دستاوردهای قابل توجهی در راستای نهادینه کردن گفتمان انقلاب اسلامی و تربیت مدیران لایق و انقلابی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام علی اصغر ابراهیمی، در نشست روشنگری "گفتمان انقلاب اسلامی" در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه الزهراء(س) گنبدکاووس بیان کرد: گفتمان به چارچوب و استخوان بندی نظری و فکری هر مکتب گفته می شود که اعمال پیروان آن مکتب را سازمان دهی و هدایت می کند.

وی خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی بر پایه آموزه های قرآن و سنت معصومان علیهم السلام شکل گرفته است و یکی از اهداف آن، تلاش برای اقامه عدالت و رهایی مستضعفان و مظلومان از سلطه مستکبران و ظالمان جهان است.

استاد حوزه با بیان این که حوزه های علمیه از مهم ترین نهادها در راستای امت سازی و جهانی سازی انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروز گفتمان اسلامی در قالب گفتمان انقلاب اسلامی شکل و معنا یافته است و ویژگی آن همان ویژگی های گفتمان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: حوزه های علمیه در طول عمر انقلاب، دستاوردهای قابل توجهی در راستای نهادینه کردن گفتمان انقلاب اسلامی و تربیت مدیران لایق و انقلابی داشته است و شرط رسیدن به اهداف گفتمان انقلاب اسلامی در کنار علم و آگاهی و پشتکار، اخلاص و توکل بر خداوند است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر و شهادت سردار عزیزحاج قاسم سلیمانی گفت: آنچه موجب موفقیت حاج قاسم شد، اخلاص ایشان بود؛ این سردار بزرگوار برای خدا کار کرد و خداوند هم بزرگ ترین پاداش یعنی شهادت را نصیب ایشان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha