پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نخستین مرکز مشاوره ای اسلامی در دانشگاه ویندزور کانادا آغاز به کار کرد

 حوزه/ پس از سه سال تلاش مداوم دانشجویان عضو انجمن اسلامی دانشگاهه ویندزور در انتاریو، نخستین مرکز خدمات مشاوره ای که واجد نمازخانه می باشد، در این دانشگاه آغاز به کار کرد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از blackburnnews، دانشگاه ویندزور در انتاریای کانادا، برای نخستین بار اقدام به افتتاح موسسه خدمات مشاوره ای همراه با نمازخانه و امام جماعت  برای مسلمانان کرده است.

نخستین مرکز خدمات مشاوره- آموزشی اسلامی برای دانشجویان مسلمان دانشگاه ویندزور، ۷ فوریه ۲۰۲۰ با حضور اعضای انجمن اسلامی، دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه افتتاح شده و مراسم بریدن ربان آن برگزار گردید.

 انجمن اسلامی این دانشگاه در سه سال گذشته برای راه اندازی این مرکز در تلاش بوده است.

 شیما زانتوت هماهنگ کننده  انجمن گفت: با توجه به تقاضای زیاد دانشجویان مسلمان این مرکز ایجاد گردید. به ویژه اینکه ما واقعا می خواستیم نوعی خدمات مشاوره ای ارائه داهیم تا افراد بتوانند با کسی مشاوره داشته باشند که نیازهای آنان را از نگاه فرهنگی-دینی درک کند و به آنا پشتیبانی معنوی، فکری و عاطفی بدهد.  برای بسیاری دانشجویان، یک مشاور دینی گاهی نخستین نقطه تماس با منابع بهداشت روان محسوب می شود.

قرار است امام جماعت یوسف، نخستین پیش نماز این نماز خانه باشد و به صورت هفتگی به دانشجویان مسلمان خدمات مشاوره ای و معنوی ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha