پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۲۲بهمن

حوزه/ چهلمین روز شهادت این سردار سپاه اسلام مصادف با ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و این باعث هرچه شورانگیزتر شدن ۲۲ بهمن امسال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جعفرطیاری قائم‌مقام ریاست دانشگاه ادیان و مذاهب  از آمادگی مجموعه دانشگاه ادیان و مذاهب برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

وی ۲۲ بهمن امسال را نقطه عطفی در تاریخ ۴۱ ساله انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی موجی از هم‌دلی و وحدت در میان تمام اقشار و جریان‌های سیاسی و فرهنگی کشور ایجاد کرد و این، چیزی نبود که از سوی دشمنان قابل پیش‌بینی باشد. چراکه وحدت و هم‌دلی میان ایرانیان و سراسر منطقه موجب یأس و سرخوردگی دشمن شد و جایگاه متزلزل آنان در منطقه را متزلزل‌تر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفرطیاری گفت: چهلمین روز شهادت این سردار سپاه اسلام مصادف با ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و این باعث هرچه شورانگیزتر شدن ۲۲ بهمن امسال خواهد شد.

قائم‌مقام ریاست دانشگاه ادیان و مذاهب در ادامه گفت: دشمن ادعا داشت که ایران اسلامی چهلمین سالگرد انقلاب خود را نخواهد دید، حال آن‌که این ادعا و آرزو نقش بر آب شد و نه‌تنها چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشتیم، بلکه هم‌اکنون در آستانه چهل و یکمین سالگرد آن هستیم و این نیز تودهنی بزرگی بر دهان یاوه‌گویان است.

وی از دانشگاه ادیان و مذاهب به عنوان یکی از برکات نظام و انقلاب یاد کرد و گفت: آن‌چه در بیانیه رسالت دانشگاه ادیان و مذاهب مبنی بر همبستگی انسانی، تقویت صلح، کاهش آلام بشری، گسترش معنویت و اخلاق و معرفی عالمانه اسلام بر اساس آموزه‌های اهل‌بیت علیهم‌السّلام آمده است، بخشی از آن چیزی است که انقلاب اسلامی به دنبال تحقق آن است و این را می‌توان در دانشگاه ادیان و مذاهب به عنوان ثمره انقلاب مشاهده کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفرطیاری در پایان خاطرنشان کرد: هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوع علمی و فرهنگی از سوی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد و در ۲۲ بهمن‌ماه نیز استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ادیان و مذاهب در راهپیمایی این روز شرکت خواهند کرد و امیدواریم این مجموعه بتواند دین خود را به انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری ادا کند.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha