جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبحانی نیا

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: حضور پرشور مردم نشان دهنده این است که ملت ایران شکست ناپذیر و دارای آینده ای درخشان بوده و این حضور، پشتوانه ای برای نظام، رهبری و همه مسئولان دلسوز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین، امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه قزوین برگزارشد گفت: امسال در ایام الله دهه فجر، مدارس، مساجد و محافل مختلف برنامه های خوب و ارزشمندی را برگزار کردند و این جای تقدیر دارد.

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن جوابی دندان شکن به یاوه گویی های استکبار جهانی است، بیان کرد: قطعا راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بسیار متفاوت تر از سالهای گذشته خواهد بود؛ چرا که این راهپیمایی با چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مقارن شده و مردم با حضور بی نظیر خود خشم، نفرت و انزجارشان را از توطئه‌های آمریکا نشان خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: حضور پرشور مردم نشان دهنده این است که ملت ایران شکست ناپذیر و دارای آینده ای درخشان هستند و این حضور، پشتوانه‌ای برای نظام، رهبری  و همه مسئولان دلسوز است.

وی عنوان کرد: ملت ایران هیچگاه تحت تاثیر توطئه های دشمنان قرار نخواهد گرفت و در برابر تهدیدها، تحریم ها و همچنین عهد شکنی ها ایستادگی کرده و به فضل الهی در گام دوم انقلاب اسلامی استوارتر از قبل قدم برخواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان بیان کرد: إن شاءالله با ولایت اهل بیت(ع) و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری به اهداف انقلاب و اسلام عزیز خواهیم رسید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha