جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجلیل از خانواده شهدا

حوزه/ در آیینی با اهدای هدایایی از خانواده شهدای شهر چغادک تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل و تکریم مادران و همسران شهدا که به همت حوزه مقاومت مطهره شهر چغادک و ستاد بانوان نهاد امامت جمعه این شهر برگزار شد با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همه است و این چیزی است که هیچ گاه کهنه نمی شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه اگر این خون با برکت شهدا نبود این انقلاب زنده نمی ماند، افزود: خانواده شهدا به مانند مشعلی هستند که همیشه روشن می باشندو  اگر یاد و خاطره شهدا گرامی داشته نشود به معنای گم کردن راه است.

امام جمعه چغادک اظهار کرد: شهدا علاوه بر آن مقام معنوی که خداوند به آنها داده در استمرار و حرکت انقلاب اسلامی در زمان کنونی هم موثر بودند و یاد آنها برای استقلال کشور موثر است.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه کسی که خود را برای شهادت آماده کرده باشد به شهادت می رسد، ابراز داشت: شهادت به تعبیر مقام معظم رهبری مرگی است که یک شخص هوشیار و زیرک آن را انتخاب می کند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: با همه توطئه هایی که از سوی دشمن می شود اما خون این شهید مردم را روشن کرد؛ شهدا راهی را انتخاب کردند که کاملا حق و مسیر اهل بیت(ع) است، اینها قطعاً مورد توجه اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت زهرا(س) بودند.

در این مراسم همچنین با اهدای هدایایی از خانواده معظم شهدای شهر چغادک تجلیل شد.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha