پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان امیدواری کرد که مردم ولایتمدار ایران اسلامی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲بهمن ۹۸ جلوه ای دیگر از اتحاد و انسجام و دفاع از ارزش های اصیل اسلام ناب محمدی را به نمایش بگذارند.

در آستانه فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، خانم حسینی واعظ طی  گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گرگان، با اشاره به آیه ۱۳ سوره احقاف «اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبَّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیه‌ و لا هُمُ یَحُزَنُون» بیان کرد: چهل سال از تاریخ مقاومت مردمی گذشت که با شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» تحت فرامین داهیانه زعیم انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بساط استعمار و استعمارگران را برچیدند و با انقلابی الهی و اسلامی نشأت گرفته از نهضت حسینی، ندای بیداری و مقاومت را در گستره جهانی طنین انداز کردند.

وی اضافه کرد: چهل سال میراث گرانبهای روح خدا، با وجود فتنه‌ها و توطئه‌های شیطانی صهیونیسم، با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای و دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم، با انسجام و اقتدار، الگویی از مقاومت را به جهان عرضه کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان، بیداری و مقاومت اسلامی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب با وجود فراز و نشیب های فراوان و توطئه های جبهه استکبار را در سایه جانفشانی و از خودگذشتگی سرداران مقاومت و به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: انقلاب اسلامی و مقاومت در روزهایی که گذشت، جان تازه ای یافت، به طوری که امروز تمام ملت های آزادیخواه به دنبال بهره برداری از الگوهای جمهوری اسلامی ایران برای دگرگون سازی ساختار و قدرت صهیونیسم است.

حسینی واعظ، الگوی جدید مقاومت، پایداری و استکبارستیزی ملت بزرگ ایران را جلوه ای دیگر از دستاوردهای انقلاب معرفی کرد و با یادآوری تقارن ایام دهه فجر با فرارسیدن ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها، این همزمانی را فرصت مناسبی جهت تاسی به سیره دخت گرامی نبی مکرم اسلام و فرزندان طاهرینشان دانست.

وی اظهار امیدواری کرد که مردم ولایتمدار ایران اسلامی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲بهمن ۹۸ جلوه ای دیگر از اتحاد و انسجام و دفاع از ارزش های اصیل اسلام ناب محمدی را به نمایش گذارند.

استاد حوزه خواهران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی، تجدید بیعت کرد و مردم ولایتمدار استان به ویژه طلاب و مسئولین حوزه های علمیه خواهران را برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha