جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه مرکز خدمات حوزه های علمیه به مناسبت 22 بهمن

حوزه/ مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای ضمن دعوت عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: حضور پرشور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امید به حرکت و قیام و انتقام سخت از آمریکا تا خروج کامل نیروهایش از منطقه را در دل ملت‌های مظلوم زنده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ
انقلاب اسلامی ایران، پاسخ قاطع و لبیک محکم ملت صبور، شکور و همیشه در صحنه‌ی ایران به دعوت امام راحل ره بود، برای رهایی ابدی از سلطه استعمار، ظلم و بیداد نظام‌های شاهنشاهی و قیام فراگیر ملت برای دستیابی به حقوقِ حقیقی، کرامت و انسانیت.
یوم‌الله ۲۲ بهمن، تجلی ولایت مداری، خود باوری، ظلم ستیزی، مردم سالاری و عدالت خواهی ملت بزرگ ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروزی ملتی مسلمان و متکی به آرمان‌های اسلام و انقلاب است که یاد و خاطره حماسه‌سازان آن، هرگز از صفحات تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد.
پروردگار مهربان را شاکریم که نهال انقلاب، در پنجمین دهه از عمر گران‌بهای خود، به درختی تنومند و پربار مبدل شده است و دیگر، گزند و آفات کذایی شرق و غرب عالم به‌ویژه آمریکا، اسرائیل و نوکران اروپایی و سعودی‌شان، تأثیری در رشد و بالندگی آن ندارد.
در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سال "رونق تولید" و در روزهایی که قلب‌هایمان، نسبت به جنتلمن‌های میز مذاکره و تروریست سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش همچنان مالامال از بغض و نفرت است، از آحاد ملت شریف ایران به‌ویژه اساتید حوزه‌های علمیه، طلاب و روحانیون ارجمند دعوت می‌کنیم تا با گام‌های محکم، عزم پولادین و اراده‌ی همیشه استوار خود با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، علیه دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب فریاد ظلم‌ستیزی سردهند و علیه جنگ‌افروزی و ظلمِ ظالمان در عالم به پا خیزند تا به دنیا ثابت کنند مانند همیشه، پاسدار آرمان‌های امام راحل ره، مدافع حرم اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام و مرزبان حریم اسلام و انقلاب هستند.
امروز ملت‌های مظلوم فلسطین، غزه، سوریه، عراق، یمن و... از شرق تا غرب عالم، در ظلم‌ستیزی و حرکت‌های ضداستکباری از ملت ایران الگو می‌گیرند و حضور پرشور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امید به حرکت و قیام و انتقام سخت از آمریکا تا خروج کامل نیروهایش از منطقه را در دل ایشان زنده خواهد کرد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، نمایش اقتدار و اراده ملت اسلامی ماست برای آمادگی همگانی و شرکت پرشور در انتخابات پیش رو و انتخاب چهره‌های انقلابی، خدمتگزار و مردمی برای تشکیل مجلسی توانمند، اثرگذار و خادم ملت.

روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha