پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / مراسم اربعین حاج قاسم سلیمانی و حمایت از جبهه مقاومت توسط آیت الله العظمی مکارم شیرازی ( 2 )

حوزه/ شهید سلیمانی یقین داشت که قدس شریف آزاد و اسرائیل محو خواهد گشت و این به وسیله گروه مقاومت که این شهید راه اندازی کرده به رهبری امام خامنه ای محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین یکشنبه شب در اربعین شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که با موضوع« مرگ معامله قرن و اخراج آمریکا از منطقه» (شباب المقاومه)در مصلی قدس قم برگزار شد، گفت: 40 سال از پیروزی انقلاب می گذرد و این انقلاب متکی بر مبنای حکومت اسلام بوده و امام راحل براساس مبانی دینی توانست انقلابی به جهان صادر کند که منجر به وحدت و بیداری جوامع اسلامی شود.

رئیس مجلس تنفیذی حزب الله لبنان افزود: امروز آنچه باعث پیروزی انقلاب شد حکم فقیه بود. جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنه ای توانسته امید را در دل مردم مسلمان زنده کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفی الدین گفت: جهان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تغییر کرده و تغییر خواهد کرد و امید است این پرچم به دست حضرت ولی عصر(ع) برسد.

رئیس مجلس تنفیذی حزب الله لبنان افزود: امروز شاهد هستیم افرادی مانند شهید سلیمانی برای ایجاد وحدت امت اسلامی جان خود را فدا می کنند.

وی با بیان این که قرآن می فرماید شهدا کسانی بودند که از تعلقات دنیا دست برداشتند و از خانواده خود دور شدند، گفت: شهید سلیمانی فرمانده معمولی نبود، او دارای خصوصیاتی چون شجاعت،مدیریت و تقوای الهی بود و به همین دلیل خدا او را برگزید.

رئیس مجلس تنفیذی حزب الله لبنان افزود: این شهید کسی بود که مناطق مختلف عراق، لبنان و سوریه حضور پیدامی کرد و علیه اسرائیل و جبهه استکبار با شکل دهی گروه مقاومت وارد جنگ می شد.

وی بیان داشت: این شهید یقین داشت که قدس شریف آزاد و اسرائیل محو خواهد گشت و این به وسیله گروه مقاومت که این شهید راه اندازی کرده به رهبری امام خامنه ای محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفی الدین با بیان این که جوانان جبهه مقاومت برترین جوانان می باشند، گفت: چرا که شما پرچم دار مبارزه با جبهه استکبار و صهیونیزم جهانی و ادامه دهنده راه شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس می باشید.

وی بیان داشت: مقاومت دارای از خود گذشتگی است و لازم است با حمایت همه مسلمانان کاری کنیم قدس شریف آزاد شود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha