پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه، ۴ راهبرد اساسی را در پیش گرفته اند که تاکنون در اجرای این راهبردها ناکام بوده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی جعفرنژاد، شامگاه یکشنبه در جمع کارکنان و پرسنل بیمارستان شهید قاضی سنندج ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و استکبار برای ساقط کردن این نظام ۴ راهبرد مهم و اساسی را در پیش گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اولین راهبرد دشمن، تغییر یا همان ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود که در این راهبرد هیچ موفقیتی به دست نیاورد.

وی تصریح کرد: دشمن در میان عملی کردن راهبرد اول خود توطئه های بسیاری همانند کودتا، ترور، تجزیه طلبی و... را علیه این انقلاب به کار بست که خداوند متعال، رهبری امام راحل و بیداری مسئولان و مردم، مانع از تحقق این نیات شیطانی آنان شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان با بیان این که دومین راهبرد دشمن؛ تغییر رفتار نظام بود، ادامه داد: در این راهبرد دشمن می خواست که آرمان‌های نظام را تغییر دهد و در برخی از برنامه های خود نیز عملا موفق بود.

وی تصریح کرد: در این راهبرد دشمن به دنبال تغییر ذائقه مردم و مسئولان کشور بود و با این کار می خواست که روحیه انقلابی گری در ملت را تغییر دهد و سبک و سیاق زندگی اسلامی را کمرنگ نماید.

حجت الاسلام جعفرنژاد به راهبرد سوم دشمنان در برابر جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: دشمن در راهبرد سوم خود به دنبال مهار انقلاب اسلامی بود و می خواست که مانعی شود در برابر گسترش آرمان‌های انقلاب به خارج از مرزها و در این زمینه هم به حول و قوه الهی شکست خورد.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «کشور ما عمق استراتژیک پیدا کرده است»  و این بدان معناست که امروز ایران اسلامی به یک الگو برای تمامی کشورهای دنیا تبدیل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه به راهبرد چهارم دشمن در تقابل با انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: دشمن در راهبرد چهارم خود، عملا به راهبرد نخست خود که همان ساقط کردن انقلاب بود برگشت و عملا تلاش های بسیاری برای براندازی این نظام داشته و دارد، از این رو همه باید در مقابل دشمن با بصیرت عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این ایام دشمن با توسل به تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود به دنبال این است که اولا حضور مردم را در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه کمرنگ کند و در مرحله دوم میزان مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم را پایین بیاورد، لذا باید با حضور خود در این عرصه ها جواب دندان شکنی به دشمنان بدهیم.

حجت الاسلام جعفرنژاد خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال سرپوش گذاشتن بر پیشرفت های جمهوری اسلامی است و در مقابل می خواهد که نقاط ضعف این کشور را بزرگ و پررنگ کند.

وی افزود: همه می دانیم که دشمنان در هر کجا و هر زمان توطئه های بسیاری علیه این نظام در آستین دارند و هرگز دشمنی خود را با این نظام کنار نخواهند گذاشت زیرا به خوبی می دانند که اقتدار جمهوری اسلامی ایران برای آنان حکم یک شکست بزرگ و تاریخی را دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم انقلاب مسیر اصلی خود را خواهد رفت و باید حضورمان در عرصه های ملی را همانند گذشته حفظ کنیم.

حجت الاسلام جعفرنژاد در پایان اظهار داشت: مقام معظم رهبری درباره کاندیدای اصلح تأکیدات بسیار مهم و راهبردی دارند؛ معظم له ویژگی های یک کاندیدای اصلح را دو چیز می دانند، یکی شجاعت و دیگری روحیه انقلابی و جهادی و مردم باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha