پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
22 بهمن

مدیریت حوزه علمیه مازندران با صدور بیانیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بر ضرورت حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، مدیریت حوزه علمیه مازندران با صدور بیانیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بر ضرورت حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

و ذکّرهُم بأیام الله (سوره ابراهیم/۵)

خورشید انقلاب اسلامی ایران در تأسی از انقلاب رسول اعظم الهی در ۱۴ قرن بعد از بعثت، از دل ظلمات جاهلیت ثانیه رخ نمود و مانند آن، امپراطوری امپرالیستی غرب و کمونیستی شرق عالم را به اضمحلال و افول، و اذناب آن دو را هم به چالش کشانده است.

امت محمدی (صلوات الله علیه و آله ) در جامعه اسلامی ایران در عرصه ستیز با مستکبران، طاغوتیان و جبهه مبارزه با فرعونیان زمانه، از امت در رکاب آن رسول اعظم الاهی گویا بهتر درخشیدند و با استقامت و صبوری در سختی ها، توطئه های مستمر، کید و نیرنگ‌های سنگین و طاقت فرسا در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و عقیدتی از ناحیه دشمنان قسم خورده کفر و شرک ونفاق، این حقیقت را به منصّه ظهور رساندند.

آری، گوش به فرمان بودن، پیروی و اطاعت خالصانه، آگاهانه و بصیرانه امت مسلمان از بنیان گذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و از جانشین بحق ایشان حضرت امام آیة الله خامنه ای (دام ظله العالی) در طوفان‌های سرد و شکننده و امواج بلایای پیش گفته، در بیش از چهار دهه، محکمترین دلیل بر برتری و فضل امت محمدی (صلوات الله علیه) امروز از امت زمان حضور آن پیامبر عظیم الشأن است.

یکی از شاهدان صدق بر ادعای مذکور شهادت سردار دلها سپهد سلیمانی است که بر پاکی، خلوص، استقامت، اطاعت پذیر قاطع و همیشگی،  شجاعت واستواری، زلالی در عقیده و عمل وی را مردمان فراوانی از ملل مختلف در سراسر این عالم خاکی گواهی داده‌اند.  

اینک که ما حوزویان در استان مازندران در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب نور توحیدی، علیه ظلمت شرک قرار داریم: بار دیگر با مولایمان ولی فقیه و رهبرروشن ضمیر و دشمن ستیز حضرت امام خامنه ای (دام ظله العالی) تجدید عهد و پیمان کرده و اعلان می داریم با استمداد از حضرت خدای منان در حفظ و عمل به رهنمودهای بنیان گذار انقلاب و ارزش های مقدس آن و نیز پاسداری از حرمت خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم استوار ایستاده، امیدواریم در این گام دوم انقلاب اسلامی با تعهدپذیری بیش از پیش ذیل رهبری داهیانه آن ولی و توجهات خاصه امام عصر مهدی فاطمه(عج)، گام‌های موفقی را برای رضامندی و ظهور حضرتش و احیاء و تعالی آموزه های قرآن کریم و اهل بیت طاهرین برداریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha