جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فراخوان

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی جامعة الزهرا از برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی «رویش انقلابی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ حسن برزو عنوان کرد: به مناسبت ایام دهه فجر، این جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام اعم طلاب حضوری، غیرحضوری، مجازی، مبلغان و فارغ التحصیلان ساکن قم و همچنین دانشجویان دانشکده هدی است که می‌توانند در این مسابقات با یکدیگر  به رقابت بپردازند.

معاون فرهنگی تبلیغی بیان کرد: مطابق برنامه سالانه، امسال نیز چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی رویش انقلابی را در پیش داریم که بنا بر تصمیم اداره کل امور فرهنگی، مسابقات ورزشی امسال با هدف افزایش شور و نشاط طلاب با رویکرد ورزش همگانی در سه رشته «کبدی، دو استقامت ۵۴۰ متر و واترپلو تفریحی» برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بروز در ادامه با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقات، یکشنبه ۲۷ بهمن است، اعلام کرد: زمان برگزاری مسابقه کبدی ۲۹ بهمن، دو استقامت ۴ اسفند و واترپلو ۵ اسفند است.

وی یادآور شد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات با توجه به علایق  خود در رشته های فوق، از طریق ارسال مشخصات خود (نام و نام خانوادگی ،کدتحصیلی و  نام مسابقه مورد نظر) به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۲۶۲۷  یا ادمین کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیامرسان سروش به آدرسjz_m.f.t ثبت نام کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی در پایان گفت: در پایان مسابقات جوایز ارزنده‌ای به برگزیدگان در این برنامه اهدا می‌شود.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha