جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضوانی

تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا با خانواده چهار تن از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون و دوران دفاع مقدس دیدار و از صبر و استقامت این خانواده ها در دفاع از دین اسلام تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی صبح امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۸ به همراه فرمانده سپاه شهرستان بویین زهرا با خانواده شهیدان گل محمد غلامی و عصمت شکوهی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون و شهیدان داوود نوری نژاد و رحیم ابراهیمی از شهدای دفاع مقدس دیدار و از والدین این خانواده ها به خاطر تربیت چنین فرزندانی قدردانی کرد.

حجت الاسلام رضوانی در این دیدارهای صمیمانه اظهار کرد: شهدای مدافع حرم انتخاب شدند تا از حرم حضرت زینب(س) در سوریه دفاع کنند و اگر شهدای حرم نبودند وضعیت ایران بدتر از وضعیت عراق و سوریه می شد.
امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: شهدای مدافع
اقدامات بزرگی را برای اسلام انجام دادهاند اما حقیقتا این شهدا  مظلومند و خانواده هایشان در مظلومیت زندگی می کنند.

استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: خون شهدای مدافع حرم، استقلال، امنیت و عزت جامعه اسلامی را تأمین کرده و در حقیقت شهدای مدافع حرم برای ایران اسلامی آبروداری کردند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم در عرصه  جهانی پدیدهخطرناکی همچون داعش را نابود کردند و در دفاع از حریم اهل بیت(ع)، حماسه ای بزرگ آفریدند.

حجت الاسلام رضوانی در پایان عنوان کرد: خانواده های شهدا چه در تربیت و ترغیب رزمندگان برای اعزام به صحنه های جهاد و مقاومت و چه در صبر و شکیبایی بعد از شهادت فرزندان و همسرانشان خوش درخشیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha