شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مولوی عبدالعزیز خالقی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت درمیان گفت: مردم ما اعم از شیعه و سنی بایستی با اتحاد و انسجام و بسیار پرشورتر از گذشته به کوری چشم بدخواهان انقلاب، مراسم ۴۱سالگی انقلاب را با شکوه برپا کنند.

مولوی عبدالعزیز خالقی، امام جمعه اهل سنت درمیان، در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: شرکت در این راهپیمایی وظیفه شرعی و ملی مردم ایران است.

امام جمعه اهل سنت درمیان به خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که نظام اسلامی ایران خدمات زیادی به مردم ارائه داده و در سن کمال است و به همین دلیل با هجمه‌های گسترده‌ای از سوی دشمنان مواجه است.

مولوی خالقی، انقلاب اسلامی را  ظلم ستیز و عدالت خواه دانست و خاطرنشان کرد: این مسائل برای مستکبران و طاغوتیان ناخوشایند است و به همین دلیل نیز برای ضربه زدن به این نظام الهی هر نوع توطئه‌ای را علیه ملت ما پیاده کردند و از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

امام جمعه اهل سنت درمیان به بصیرت مردم و ایستادگی در برابر فشار های اقتصادی اشاره و عنوان کرد: توان هسته‌ای به عنوان بزرگترین قدرت، یکی از عظیم‌ترین دستاوردهای انقلاب است.

مولوی خالقی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال بدنام کردن انقلاب و نظام است، یادآور شد: خوشبختانه مردم بصیر و فهیم‌ ما توطئه دشمنان را به درستی شناختند و آن را خنثی کردند.

وی ادامه داد : امروز مسلم است، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به عنوان رهبری آگاه، بصیر و مقتدر، عامل اصلی اقتدار نظام اسلامی ایران هستند.

امام جمعه اهل سنت درمیان، حفظ وحدت و همدلی در کشور را راه مقابله با فتنه های دشمنان دانست و گفت: مردم ما اعم از شیعه و سنی بایستی با اتحاد و انسجام و بسیار پرشورتر از گذشته به کوری چشم بدخواهان انقلاب، مراسم ۴۱سالگی انقلاب را با شکوه برپا کنند.


انتهای پیام/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha