جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نوروزی

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین گفت: تفکر مقاومت و ایستادگی به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس در ایران اسلامی ایجاد شده و همچنان باقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام رسول نوروزی، ظهر امروز ۲۱ بهمن ماه، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین گفت: حادثه انقلاب اسلامی و بقای این انقلاب متأثر از رهبری حضرت امام خمینی(ره) و حضور مردم است و در کنار همه این مؤلفه ها، تثبیت و تضمین انقلاب هم با خون شهدا و مجاهدت ایثارگران است، آنچنان که امام(ره) فرمودند «هر چه انقلاب اسلامی دارد، به برکت مجاهدت شهدا است».

وی خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی، انقلاب ما هر روز مؤثرتر و قوی‌تر شده و از برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری، در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

نوروزی ادامه داد: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب نقطه اوج موفقیت، تأثیرگذاری و اقتدار است، چرا که اقتدار و تأثیرگذاری متأثر از همبستگی ملت، دولت و نظام بوده و توانسته پایه‌های استقلال کشور را مستحکم کند.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد تجدید میثاق ملت با آرمان‌های امام راحل و شهداست و به جهانیان نشان می دهد که کشور در اوج اقتدار و عزت است.

وی اظهار کرد: تفکر مقاومت و ایستادگی به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس ایجاد شده و همچنان باقی است.

 نوروزی ادامه داد: ۲۲ بهمن یادآور ایثار و شهادت و شکرگذاری از خداوند است، با حفظ این پیروزی، وحدت و یکپارچگی، توطئه‌های دشمنان طی سالیان متوالی ناکام مانده است.

وی تصریح کرد: وظیفه ما این است که با تبعیت از راه و آرمان شهدا تا آخرین لحظه و قطره خون خود پای ولایتِ امام خامنه ای بایستیم.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: از سال ۴۲ تاکنون این انقلاب با خون رنگین شهدایی آبیاری و ادامه یافته است که هدفشان جز سربلندی این میهن اسلامی نبوده و ما امروز هر چه داریم از برکت خون شهدا است.

وی اظهار کرد: امروز میهن اسلامی باید با تکیه‌ بر اقتصاد مقاومتی و بر پایه مطالبات مقام معظم رهبری خود را برای راه‌های دشوار پیش رو در عرصه‌های اقتصادی آماده کند.

حجت الاسلام نوروزی در پایان تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور بزرگترین لطف الهی بر ملت ایران است و امروز شاهد آن هستیم که سراسر دنیا را شعارهای امام راحل فرا گرفته و بیداری اسلامی ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha