جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه

حوزه/ نوزدهمین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی کردستان با حضور اعضا، در محل مرکز خدمات حوزه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نوزدهمین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی کردستان، امروز با حضور اعضا، در محل مرکز خدمات حوزه استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین عربیان، مدیر حوزه علمیه  استان کردستان ضمن تبریک دهه فجر و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از برنامه های دهه فجر گزارش مختصری ارائه داد و در ادامه از امضای تفاهم نامه بین حوزه با کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان و راه اندازی مرکز نیکوکاری خبر داد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام محمود صفی زاده، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان نیز ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهانش اشاره ای به تفاهم نامه فی مابین با کمیته امداد امام خمینی در قالب کانون نیکوکاری داشت.

وی ادامه داد: باید تمام نهادهای فرهنگی ظرفیتهای خودشان را برای هم افزایی بیشتر و تعامل بکار گیرند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان در ادامه گزارشی از برنامه های بزرگداشت سردار دلها در حوزه های مختلف استان از جمله سنندج و سریش آباد ارائه کرد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام علی حسینی فر، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان نیز با تبریک ایام الله دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی و تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، بر لزوم و آگاهی هرچه بیشتر طلاب از مسائل روز تاکید کرد و پیشنهاد داد که از شخصیتهای تراز ملی دعوت به عمل آید تا در مدارس سخنرانی کنند.

وی همچنین به تفاهم نامه فی مابین حوزه و کمیته امداد اشاره کرد و گفت: مرکز خدمات در صورت نیاز، به تقویت این تفاهم نامه خواهد پرداخت.

در پایان این جلسه، حجت الاسلام رستمی، معاون فرهنگی تبلیغات استان کردستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حجت الاسلام صفی زاده برای میزبانی این نشست اظهار داشت: شهادت سردار و همراهانش خون تازه ای در رگهای ملت ایران به جریان انداخت که نتیجه آن همبستگی و وحدت داخلی و همچنین وحدت دو ملت ایران و عراق شد.

معاون فرهنگی  تبلیغات استان کردستان در ادامه به ایام الله دهه فجر و همچنین یوم الله 22 بهمن که با اربعین سردار حاج قاسم و یارانش مصادف شده است اشاره کرد و به تشریح برخی برنامه های فرهنگی در این زمینه پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha