جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

استاد حوزه علمیه مازندران، ۲۲ بهمن را روز شکست توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن در این روز سیلی محکمی از ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی خواهد خورد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را تعیین کننده دانست و گفت: ملت بزرگ ایران به طور حتم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی مهم پاسخ محکمی به معاندان و بدخواهان خواهد داد.

وی با اشاره به این که ملت ایران در دهه فجر توانست با عزم راسخ خود و با رهبری امام راحل بنای پوسیده و فاسد چند هزار ساله استبداد، ظلم، فساد و سلطه بیگانگان را سرنگون و یک حکومت دینی بر پایه رأی و نظر مردم را پایه گذاری کردند، افزود: امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو مورد توجه بسیاری از ملت های جهان قرار دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران فردا با حضور حماسی خود عزت و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید، خاطرنشان کرد: تقارن ۲۲ بهمن و اربعین سپهبد شهید سلیمانی، موجب عظمت بیشتر این مراسم خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب حضور گسترده و حماسه سازی داشته اند، تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز صحنه حضور میلیونی ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام خواهد بود.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که ملت ایران با حضور عظیم خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضربه کوبنده ای بر سیاست های دشمن وارد خواهند کرد، بیان داشت: ۲۲ بهمن امسال به طور حتم شکست سنگین دیگری برای نظام سطه و ایادی آنها در منطقه خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با خلق حماسه دیگری در روز ۲۲ بهمن امسال به دنیا نشان خواهند داد همچنان ادامه دهنده آرمان های نظام و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: امروز و پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، گفتمان این نظام و انقلاب از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و در قلب اروپا و آمریکا گسترش یافته است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه انقلاب با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت و ملت ایران در روز ۲۲ بهمن امسال بر این مسأله تأکید خواهند کرد، افزود: این ملت علیرغم همه فشارهای و تحریم های دشمنان، پای آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستاده اند و ذره ای از آن عدول نخواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران، ۲۲ بهمن را روز شکست توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن در این روز سیلی محکمی از ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی خواهد خورد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha