جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق گفت: همه کسانی که آرزوی تشکیل مجلس شورای اسلامی فعال، پر نشاط، کارآمد و انقلابی و مردمی هستند باید بدانند که مقدمه تشکیل چنین مجلسی حضور باشکوه در این راهپیمایی الهی است که باعث قوی تر شدن ایران انقلابی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی رحیمی صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به اهمیت فوق العاده یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: راهپیمائی امسال از ویژگی های خاص و منحصر بفردی برخوردار است. از طرفی اولین حماسه عظیم شکوه حضور مردم در ۲۲ بهمن آغاز گام دوم انقلاب است و از طرفی هم در شرایطی برگزار می شود که اوج خباثت ها و دشمنی های مثلث شوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی و وهابیت تکفیری متوجه شجره طیبه و درخت تنومند انقلاب اسلامی گردیده است.

وی افزود: از جهت سوم این روز با چهلم شهادت سردار دلها و سرباز جان بر کف ولایت و فرمانده همیشه پیروز جبهه مقاومت مصادف است، لذا مردم عزیز و بصیر و هوشمند ایران اسلامی به خوبی می دانند که حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه تأثیر شگرفی در آینده انقلاب و جهان اسلام خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه استان تهران اظهار کرد: انتظار این است که حضور طلاب و روحانیون و حوزویان عزیز در این حماسه حضور پر شکوه تر و منسجم تر از هر زمانی باشد. لذا درخواست اینجانب از همه اساتید، مدیران، مبلغین، روحانیون و طلاب حوزه علمیه تهران این است که ضمن استفاده از همه توان خود جهت حضور حداکثری مردم عزیز و اقوام و بستگان خود در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن، با حضور منسجم، و با پرچم و پلاکارد مدارس علمیه بیش از هر زمان دیگر حضور روحانیت در صحنه های انقلاب را به رخ جهانیان بکشانند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق در پایان خاطرنشان کرد: همه کسانی که آرزوی تشکیل مجلس شورای اسلامی فعال، پر نشاط، کارآمد و انقلابی و مردمی هستند باید بدانند که مقدمه تشکیل چنین مجلسی حضور باشکوه در این راهپیمایی الهی است که باعث قوی تر شدن ایران انقلابی خواهد بود. زیرا به تعبیر قرآن کریم قوی بودن و آمادگی همیشگی، دشمنان اسلام و انقلاب و کشور عزیز و منافقین داخلی را هراسناک، مایوس ونامید خواهد ساخت. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    0 0
    حوزه ها