پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه طلاب قروه و کامیاران با حضور حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه بخش کشاورزی این استان نیازمند توسعه صنایع تبدیلی و غذایی است، به نقش صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در دیدار با مدیرکل  و جمعی از مدیران و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی تحولات عظیمی در بخش های مختلف اتفاق افتاد که در بخش کشاورزی بسیار مشهود و پیشرفته بوده است.

وی اظهار کرد: دشمنی دشمنان این نظام از آغاز پیروزی انقلاب به صورت گسترده در سطوح مختلف علیه کشور ایران اعمال شده است، اما به دلیل پایداری و حضور همیشه در عرصه مردم این توطئه‌ها یکی پس از دیگری نقش برآب شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با بیان اینکه بخش عمده نیازهای انسان در زمین و در بخش کشاورزی است افزود: نقش بخش کشاورزی در تامین سلامت و امنیت غذایی هر جامعه‌ای، بسیار مهم است، از این رو توجه به توسعه و رونق آن اصلی ضروری است.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی بیشترین نقش را در تامین و حفظ سلامت جامعه دارد و استفاده از آنچه که دراین بخش به دست می آید، بسیار مفیدتر و کارآمد تر از آن است که دربخش های صنعتی و شیمیایی تولید می شود.            

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha