پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران به مناسبت دهه فجر

حوزه/امام جمعه شهرستان کامیاران گفت: همه بزرگانی که در حوزه هستند، موفقیت شان از احترام به پدر و مادر است و اگر طلبه ای می خواهد موفق باشد، باید احترام به والدین خود را در همه حال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام زارعی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران اظهار داشت: خداوند متعال به هر کسی فرصتی برای زندگی کردن داده و به َآنها سرمایه های مختلفی داده که مهم ترین آن، عمر اوست.

امام جمعه شهرستان کامیاران ادامه داد: عده ای به دنبال ثروت و عده ای نیز به دنبال چیزهای دیگری هستند؛ ثروت اندوزی دارای محدودیت های است و ممکن است فردی برای ثروتمند شدن سلامتی خود را به خطر بیندازد و یا ثروتش را صرف سلامتی از دست رفته اش بنماید.

حجت الاسلام زارعی ادامه داد: اگر انسان عمر خود را صرف امور مادی کند، زندگی او کفاف استفاده از این امکانات را ندارد.

وی تصریح کرد: گرچه اسلام مخالف کار کردن نیست، اما این نباید هدف باشد.

امام جمعه شهرستان کامیاران اظهار کرد: پدر و مادر طلاب حتما کار ویژه ای داشته اند که خداوند به آنها سرمایه عظیم فرزند طلبه داده است. البته وظیفه سنگینی هم به دوش آنها قرار داده شده است و داشتن فرزند طلبه، آدابی دارد از جمله این که؛ احترام این فرزند و اکرام او نسبت سایر فرزندان و در صورت امکان، مشکلات مالی او را برطرف سازند.

حجت الاسلام زارعی گفت: همه بزرگانی که در حوزه هستند، موفقیت شان از احترام به پدر و مادر است و اگر طلبه ای می خواهد موفق باشد، باید احترام به والدین خود را در همه حال داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha