پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مریم صفرزاده

حوزه/ صفرزاده گفت: امروز در قلب اروپا و آمریکای لاتین می‌بینیم که چگونه دشمن دچار عجز و زبونی شده و ذلت را به جان خریده است.

مریم صفرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی با اشاره به این‌که ۲۲ بهمن به تعبیر امام امت و مقام معظم رهبری یوم الله است، اظهار داشت: برخی روزها نسبت به ایام دیگر برجستگی‌های ویژه‌ای دارند که یادآور روزهای شیرین برای ملت ایران است.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن به عنوان یوم الله برای همیشه در تاریخ ثبت شده است و ملت ایران همه ساله با راهپیمایی در این روز بزرگ، به ملت‌های دنیا نشان می‌دهند که همیشه آماده دفاع از کشور خود هستند.

استاد حوزه خواهران اضافه کرد: ۲۲ بهمن به دلیل این‌که در دل مردم ایران نشاط و شادی ایجاد کرد و باعث یاس و ناامید دشمنان اسلام و ایران و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش شد، به یوم الله اکبر تبدیل شده است و بر همه مردم لازم است که با اتحاد و یکدلی در مقابل توطئه‌های شوم شیاطین زمان تا پای جان بایستند.

وی اظهار کرد: همه دنیا بداند که اسلام به عنوان یک قدرت تعیین کننده در جهان می‌تواند با وحدت مسلمانان و ایستادگی در برابر استعمار، باعث فروپاشی رژیم‌های وابسته و تحمیلی در سرزمین‌های اسلامی گردد.

صفرزاده در پایان گفت: امروزه در قلب اروپا و آمریکای لاتین می‌بینیم که چگونه دشمن دچار عجز و زبونی شده و ذلت را به جان خریده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha