پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خوزستان، گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، علاوه بر اینکه ضریب امینی ملت و کشور بالاتر می‌برد، ضریب نفوذ جبهه مقاومت در منطقه و دنیا را نیز افزایش خواهد داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز،  ضمن دعوت از مردم خوزستان برای حضور در یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهارداشت: یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه امسال، رنگ و بوی دیگری دارد! رنگ و بوی شهید و شهادت و رنگ و بوی سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان که یقیناً حضور مردم در این راهپیمایی تجدید بیعتی با شهدا، خط شهادت و مکتب سلیمانی است.

وی ادامه داد و گفت: حضور مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن یعنی حمایت از مکتب سلیمانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب زنده و بالنده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، تصریح کرد: دشمنان با ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی به دنبال کور کردن خط جهاد و مقاومت شهادت در منطقه بودند، اما تشییع‌جنازه پرشکوه شهید سلیمانی که به تعبیر حضرت آقا تبدیل به یوم‌اللهی در انقلاب اسلامی گردید، اولین شکست دشمن بود و مردم با حضورشان در آن تشییع، ثابت کردند که اگرچه قاسم سلیمانی به شهادت رسیده، اما مکتب او باقی و جاری خواهد بود.

این استاد حوزه، حضور مردم در راهپیمای ۲۲ بهمن را تجدید عهدی با خط جهاد، مقاومت و شهادت‌طلبی دانست و افزود: این راه، همان خطی است که دشمنان را به محاق ذلت و شکست برده و امنیت کشور را تضمین کرده است؛ از این رو به دشمنان بیان می کنم که آماده دریافت سیلی محکم ملت ایران باشید.

وی با بیان اینکه فردا روز قیام سلیمانی‌هاست، تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، علاوه بر اینکه ضریب امینی ملت و کشور بالاتر می‌برد، ضریب نفوذ جبهه مقاومت در منطقه و دنیا را نیز افزایش خواهد داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، با بیان اینکه راهپیمایی۲۲ بهمن، یک ابراز پشتیبانی جدی از جبهه مقاومت در سراسر منطقه و بلکه سراسر عالم است، گفت: امروز ملت‌های مختلف جهان، همچون مردم آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی که بیخ گوش آمریکا و شیطان بزرگ هستند، در تأسی از ملت ایران در مقابل توطئه‌های رنگارنگ آمریکایی‌ها مقاومت می‌کنند؛ از این رو حضور پرشور ملت ایران درحالی‌که در تحریم‌های شدید آمریکایی قرار گرفته و تهدیدهای نظامی دشمن را پشت سر گذاشته و با مشت محکم و با حمایت از فرزندانشان در سپاه و ارتش، بر دهان آمریکایی‌ها کوبیدند، فردا با حضور گسترده خود، ملت‌های مظلوم منطقه و جهان را امیدوار و جریان مقاومت و خط مقاومت را تقویت خواهند کرد.

وی در پایان اظهارداشت: بر آحاد امت اسلامی به‌ویژه مردم ایران واجب است که با تأسی به خط سرخ آل محمد، جهاد، شهادت و با تبعیت از مقام ولایت، إن‌شاءالله در راهپیمایی فردا به‌طور گسترده و حداکثری شرکت کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha