جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پوستر راهپیمایی 22 بهمن

حوزه/ حجت‌الاسلام پشم فروش، با اشاره به طراحی یک پوستر ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز و پیام ویژه آن برای دشمنان، گفت: این طرح در پاسخ به تمجید سید حسن نصرالله از مردم اهواز پس از تشییع باشکوه پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی، تهیه شده که إن‌شاءالله مردم اهواز با در دست داشتن آن یقیناً ضربه محکمی به رژیم منحوس اسرائیل خواهند زد.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کلان‌شهر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تأکید بر انجام فعالیت‌های هنری ویژه ایام‌الله‌های استان خوزستان، اظهارداشت: استفاده از ابزار هنر یکی از روش‌های جذب مردم به ارزش‌های دینی است که در این راستا لازم است که هنرمندان انقلابی دست‌به‌کار شوند.

وی با بیان اینکه هنرمندان انقلابی خوزستان، همواره پیشتاز عرصه‌های صیانت از انقلاب در زمینه هنر و رسانه هستند، گفت: در راهپیمایی فردا پوستری توسط یکی از طراحان انقلابی اهواز طراحی و چاپ شده که حامی پیامی مهم برای دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام پشم فروش در رابطه با پیام این پوستر، گفت: این طرح در پاسخ به تمجید سید حسن نصرالله از مردم اهواز پس از تشییع باشکوه پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی، تهیه شده است.

وی در پایان گفت: إن‌شاءالله مردم اهواز با در دست داشتن این پوستر و البته کمک به انتشار آن، یقیناً ضربه محکمی به رژیم منحوس اسرائیل خواهند زد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha