جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 885667
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
راهپیمایی 2 بهمن

حوزه/ مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی همزمان با سراسر کشور بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری را خلق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی همزمان با سراسر کشور بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری را خلق کردند.

این گزارش می افزاید؛ مردم ولایی و همیشه در صحنه ۶۱ نقطه مازندران علیرغم هوای بارانی و برفی، با حضور گسترده خود در راهپیمایی امروز پشتیبانی خود از انقلاب، نظام و رهبری را اثبات کردند.

این گزارش می‌افزاید؛ همزمان با فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد نستوه ابومهدی المهندس فرمانده قهرمان حشدالشعبی عراق و هم رزمان شهیدشان راهپیمایی مردم دیار علویان نیز همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، مردم قدرشناس، غیور و همیشه در صحنه استان مازندران از نخستین ساعات صبح امروز با حضور در خیابان‌ها، آمادگی خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر به نمایش گذاشتند.‌

مردم ولایی ساری رأس ساعت ۱۰ صبح، با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه مسیر راهپیمایی میدان ساعت تا میدان حضرت امام (ره) را طی کردند و سخنران ویژه این مراسم دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha