جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عزت‌الله ضرغامی

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا فهمید که نباید جمعیت محدودی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند قابل توجه نیستند، بلکه باید جمعیت میلیونی امروز که در این سرمای منفی ۱۰ درجه حاضر شده اند را ببیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عزت‌الله ضرغامی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن همدان با اشاره به اینکه جدایی مردم ایران آرزویی دست نیافتنی برای دشمن است، اظهار کرد: انقلاب متعلق به همه مردم است و اگر مسئولی به درستی وظیفه خود را انجام نداد، مردم او را کنار می‌گذارند، اما انقلاب به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی، ترامپ را یک فرد نادان خطاب کرد و گفت: اماکن فرهنگی متعلق به تمدن یک ملت و تمدن بشریت است، اما او اعلام کرد ۵۲ نقطه فرهنگی را شناسایی کرده است و مورد هدف قرار می دهد. او در این مورد حرف دلش را زد و مشخص شد که هدف اصلی او مردم است، چرا که فهمیده است مردم به انقلاب با تمام وجود اعتقاد دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سرمای سخت همدان، ابراز داشت: علت اینکه مردم در دمای منفی صفر درجه و با علاقه قلبی در صحنه حاضر شدند این است که دشمن نمی داند که این مردم از شعار مرگ بر آمریکا خسته نخواهند شد.

ضرغامی تصریح کرد: امروز دشمن پس از شهادت حاج قاسم و تشییع میلیونی این سردار بزرگ اسلام، که در دنیا بی سابقه بود، فهمیده که مردم به این انقلاب اعتقاد دارند.

وی یادآور شد: اگر سال‌های گذشته چگوارا قهرمان دنیا بود امروز، حاج قاسم سلیمانی به عنوان قهرمانی در سراسر جهان مطرح است و همه ایشان را قهرمان مقاومت می دانند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح مذاکره توسط برخی از مسئولان نیز اشاره کرد و گفت: مذاکره برد برد باید منافع مردم را مدنظر داشته باشیم و اصلی ترین رکن آن هم مردم است.

وی ادامه داد: کسانی که رهبری را جنگ طلب نشان می‌دهند، باید بدانند که صلح و امنیت امروز مدیون رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

ضرغامی، حضور مردم را نشان از علاقه آنها به انقلاب دانست و گفت: آمریکا فهمید که نباید جمعیت محدودی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند  راقابل توجه دانست، بلکه باید جمعیت میلیونی امروز که در این سرمای منفی ۱۰ درجه حاضر شده اند را ببیند.

وی با بیان اینکه انقلاب به همه تعلق دارد، اظهار داشت: هر سال دشمن به این امید است که انقلاب سال آینده را نخواهد دید، اما به کوری چشم دشمنان امسال، چهل و یکمین جشن انقلاب را گرفتیم و در هفته آینده نیز پای صندوق رأی حماسه دیگری را خواهیم آفرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha