جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وزیر اطلاعات در راهپیمایی 22 بهمن خرم آباد

حوزه/ وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در موضع اقتدار قرار گرفته است، گفت: ترامپ هیچ نتیجه ای از معامله قرن نمی گیرد و ترفندها و حیله هایش هرگز محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، امروز در جمع مردم در میدان ۲۲  بهمن خرم آباد، با تقدیر از حضور پرشور مردم در جشن انقلاب، گفت: امام خمینی(ره) هیمنه دشمن خارجی و داخلی را بهم ریخت و پایه های حکومت اسلامی را بنیانگذاری کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) پرچم حکومت اسلامی را با خون شهیدان برافراشت، افزود: اهتزار این پرچم با شهادت شهید حاج مصطفی خمینی آغاز و مردم شهرهای مختلف با حضور در صحنه و به خاک و خون تپیدن در میدان های مبارزه با ظلم این راه را ادامه دادند.  

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه مردم خوب می دانند که منشأ مشکلات آنها نتیجه فشارها و تحریم های ظالمانه دشمن است، بیان داشت: حضور پرشور و باشعور مردم در جای جای ایران اسلامی امروز نشان داد که مردم هیچ وقت مشکلات را به نظام اسلامی نسبت نمی دهند و همواره دوستدار نظام جمهوری اسلامی هستند. 

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان اینکه دشمنان همواره سعی داشته اند در اراده ملت انقلابی ایران اسلامی برای حضور در صحنه های مختلف نظام خلل وارد کنند، خاطرنشان کرد: با وجود چهل و یک سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی این توطئه ها راه به جایی نخواهد برد و حضور مردم در اعلام وفاداری به آرمان های نظام هر روز پرنگ تر و باشکوه تر خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در موضع اقتدار قرار گرفته است، گفت: امسال در حالی وارد چهل و یکمین عمر با برکت نظام شده ایم که محور مقاومت نیز حماسه ها آفریده و روز به روز اهداف جبهه محور مقاومت پررنگ تر و اثرگذارتر خواهد شد. 

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه حضور مردم و وجود رهبری مقتدرانه و بابصیرت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است، افزود: امروز با سردار سرافراز و رشید اسلام پیمان می بندیم که راهش را ادامه خواهیم داد و همچنان شعار می جنگیم، می میریم ذلت نمی پذیریم را سر خواهیم داد. 

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی ها، افزود: ایران هیمنه استکبار را در هم شکست و هرگز در برابر دشمن تسلیم نخواهد شد. 

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در موضع اقتدار قرار گرفته است، یادآور شد: ترامپ هیچ نتیجه ای از معامله قرن نمی گیرد و ترفندها و حیله هایش هرگز محقق نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha