پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی

حوزه/ مردم دارالمؤمنین، ولایت مدار و شهید پرورکاشان با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اربعین سردار دلها سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش حماسه ای تاریخی و به یاد ماندنی خلق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مردم این شهر اعم از روحانیون، طلاب حوزه های علمیه، مسئولان، زن و مرد، کودک و خردسال و پیر و جوان با حضور باشکوه و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر، بار دیگر حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به جهانیان ثابت کردند.

مردم دارالمؤمنین، ولایت مدار و شهید پرورکاشان با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اربعین سردار دلها سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش حماسه ای تاریخی و به یاد ماندنی خلق کردند.

مردم کاشان با وجود هوای بسیار سرد به صورت خود جوش با عبور از مسیرهای سه گانه با در دست داشتن پلاکارد های امام راحل، مقام معظم رهبری، انقلاب و تصاویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ انگلیس» و «مرگ بر آل سعود» به طرف میدان جهاد این شهر حرکت کردند.

همچنین «یاد امام خمینی پاینده باد خامنه ای رهبر ما زنده باد»، «خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است»، «ما همه سرباز توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای»، «۲۲ بهمن ما نهضت اسلامی است پیروی از ولایت الزامی است» و  «۲۲ بهمن امسال ما شد سند رسوایی امریکا» از دیگر شعارهای مردم کاشان در چهل و یکمین راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha