چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
22

حوزه/ امروز مردم اصفهان همگام وهمنوا با آحاد ملت ایران از دقایقی ابتدایی، آغاز مراسم ۲۲ بهمن در مسیرهای هشت گانه منتهی به میدان امام(ره) حضور پیدا کرده و دشمن را برای صدمین بار نا امید کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مردم ولایتمدارو حماسه ساز اصفهان همچون چهل سال گذشته در روز 22 بهمن پای انقلاب خود تمام قد حاضر شدند و با ندای گرم شعارهای خود برسردی هواغلبه کردند.

آری نزدیک به نیم قرن است که مردم ایران همصدا با یکدیگر و هگام با رهبران خود پشت اسلام ایستاده اند وانقلاب اسلامی رابرگزیدند و با جان، خون وما ل خود پای این انتخاب خود ایستاده اند و هر رنج وغم و سختی را به جان خریده اند .

هرسال پرشورتر از سال قبل مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غربگرا و سلطه جو زده اند و با حضور حماسه ساز خود چشم تنگ دشمنان را نا امید تر از قبل کردند.

این چشم تنگی دشمن علی رغم همه توطئه ها، فتنه ها، فشارهای اقتصادی و سیاسی و بین المللی تاجایی پیش رفت که حدود چهل روز گذشته دشمن طاقت نیاوردند و دست به ترور سردار رشید اسلام و انقلاب سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیزمان به ناجوانمردترین شکل ممکن زد.

امروز «ای ایران» حضور دارد و یکبار دیگر پیر و جوان و کودک و زن و مرد ایرانی دست در دست یکدیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند تا پشتیبانی ملت ایران از انقلاب و صیانتشان از آرمان های اسلام از طریق دریچه های دوربین رسانه های خارجی و داخلی به دنیا مخابره شود.

امروز مردم اصفهان همگام و همنوا با آحاد ملت ایران از دقایقی ابتدایی آغاز مراسم ۲۲ بهمن در مسیرهای هشت گانه منتهی به میدان امام(ره) حضور پیداکردند.

مردم اصفهان با در دست داشتن پلاکاردهای منقش به تمثال شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید مهندس ، امام راحل و رهبر معظم انقلاب ، پرچم جمهوری اسلامی ایران در یک دست ودادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ براسرائیل و مرگ بر استکبار با دست دیگر خود جلوه حماسه ساز خود را به نمایش گذاشتند.

در این یوم الله دختر کوچکی را بر دوش پدرش می بینم که شعار تداوم مسیر شهید سلیمانی را سر می دهد، این چیزی جز بصیرت نیست.

امروز مردم اصفهان چون دیگر استانها نشان دادند که سن وسال برای صیانت از انقلاب و آرمان ها مهم نیست.

مادر مسنی را می بینم که در ابتدای مسیر منتهی به میدان امام اصفهان دست به عصای خود با کمر خم شده از گذر زمان ایستاده و با صدای هرچند ضعیف خود پیام مقابله ومبارزه با استکبار و امریکا را با قوت فریاد می زند.

همانطور که در چهار دهه گذشته باد، باران، برف، غبار و طوفان نتوانسته مانع از برگزاری مراسم ۲۲ بهمن شود امروز هم مردم با حضور گرمابخش خود برسوز سردی هوا غلبه کردند وخود خورشید این حماسه شدند.

علی رغم اعلام قبلی که قرار بود سخنران مراسم حجت الاسلام مصلحی وزیر سابق اطلاعات کشور باشد ولی بهدلی بارش برف سنگین در تهران و لغو شدن پروازها، سردار حسین دهقان وزیر اسبق دفاع سخنران مراسم سوم الله 22 بهمن شد.

گزارش از؛ «سید امیر حسین ابطحی»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha