پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السالام تویسرکانی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعین گفت: پیامد مذاکره و تسلیم شدن برابر آمریکا، چیزی جز فقر، ناامنی، استبداد، نابودی ثروت ملی، ذلت و اسارت، تفرقه و اختلاف نخواهد بود..

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، امروز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مردم قزوین گفت: انقلاب اسلامی درصدد زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) است، اما در مقابل بزرگ‌ترین مانع ظهور قوم نژادپرست صهیونیست است که باید آن را به دستور قرآن از سر راه برداریم.

وی خاطرنشان کرد: دکترین جامعه اسلام شیعی معتقد است که نابودی مستکبران مقدمه حاکمیت مستضعفان است لیکن باید نقشه راهی را در نظر بگیریم که منتج به ظهور امام عصر(عج) شود و روز قدس سرآغاز این حرکت عظیم محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعین ادامه داد: برای پیاده شدن فرامین الهی بر روی زمین باید نظام استکباری را نابود کنیم، زیرا نابودی مستکبرین مقدمه حاکمیت مستضعفین است.

وی بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی برای تحقق اهداف شوم خود هیچ فرصتی را از دست نمی دهند،  ولی مردم ایران پای آرمان های امام و انقلاب هستند و تا پای جان در مقابل استکبار ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام تویسرکانی عنوان کرد: آن چیزی که امروز باید از نهضت عظیم سیدالشهدا (ع) درس بگیریم، همین است. یعنی مردم در برابر حجت خدا مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند. لبیک گویی مردم به ندای ولی خدا بسیار موثر است و می تواند دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعین تصریح کرد: پیامد مذاکره و تسلیم شدن برابر آمریکا، چیزی جز فقر، ناامنی، استبداد، نابودی ثروت ملی، ذلت و اسارت، تفرقه و اختلاف نخواهد بود و این محصول مذاکره و سازش است.

وی ادامه داد: راه سازش برای ملت ایران هزینه زیادی دارد و برای تحقق عمل راهبردی مقاومت و ایستادگی باید متحد باشیم، زیرا با اختلاف و تفرقه به جایی نمی رسیم و وحدت زیر سایه ولایت راهبرد اساسی است.

حجت الاسلام تویسرکانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم فروگذار نبود و طی سالیانی که فرمانده قدس بود، ریالی اضافه کار دریافت نکرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعین عنوان کرد: شهید سلیمانی چهره جهانی داشت و در این چهره ایشان مدافع مستضعفین و مظلومین عالم بود و برای نجاتشان برنامه داشت و فرقی برای ایشان بین سنی و شیعی و مسیحی وجود نداشت و چهره بین المللی مقاومت محسوب می‌شد.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان ایران با فداکاری و مجاهدت و گذشتن از خون فرزندان خود در پیروزی انقلاب اسلامی با تمام توان به عرصه آمدند، عنوان کرد: امروز بعد از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب شاهد به ثمر نشستن آن خون ها و شاهد جایگاه رفیع ایران اسلامی در بین کشور های جهان و پیشرفت همه جانبه آن بوده و هستیم

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعین گفت: بصیرت رکن اصلی ملت شریف ایران است که می دانند در چه برهه ای از زمان وبا چه میزانی حضور در میدان را داشته باشند و این مهم قابل قدردانی است.

وی ادامه داد: سازش ناپذیری، نلاش همه جانبه برای معیشت و اقتصاد مردم مبارزه با فساد و منکر باید توسط مسئولان دنبال شود تا اقتدار کشور را حفظ کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha