پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گفتگو

حوزه/ امام جمعه قزوین به تقارن چهلم شهادت سردار سلیمانی با راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت : این مناسبت موجب شد مردم انگیزه بیشتری برای شرکت داشته باشند و به نوعی انتقام سخت خود را از دشمن با مشارکت گسترده در راهپیمایی بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: ملت ایران ۴1 سال با اقتدار کامل در برابر مستکبران جهان ایستاده‌اند و راهبردهای آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران با شکست مواجه شده است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: حضور منسجم مردم در راهپیمایی 22بهمن پاسخ کوبنده ای به همه یاوه گویان و مستکبران و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی بود.

وی ادامه داد: دشمنان نقشه خود را بر اساس حضور مردم در صحنه های انقلابی مانند راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ترسیم می کنند و این را خوب می دانند که حرکت ملت ما امید بخش برای تمام ملت های دنیا است.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان اسلام در یوم الله 22 بهمن امسال دیدند که مردم انقلابی ایران در چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حماسه به یاد ماندنی خلق کردند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: مستکبران و شیطان بزرگ با دیدن این حماسه بزرگ، نسبت به نقشه ها و توطئه های خود به بیماری روانی مبتلا خواهند شد.

امام جمعه قزوین به  تقارن چهلم شهادت سردار سلیمانی با راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پرداخت و بیان کرد: این مناسبت موجب شد مردم انگیزه بیشتری برای شرکت داشته باشند و به نوعی انتقام سخت خود را از دشمن با مشارکت گسترده در راهپیمایی بگیرند و کمک کنند تا بیرون راندن آمریکا از همه کل کشورهای اسلامی و منطقه سریع‌تر شکل بگیرد.

وی گفت: این حضور مردمی گویای آن چیزی است که در دل مردم کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه، یمن، لبنان، فلسطین، پاکستان و افغانستان وجود دارد و با شعارهای ملت ایران شنیده شد.



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha