پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ دوازدهمین گردهمایی خواهران مبلغ استان قم-حجت الاسلام کعبی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین کعبی با بیان اینکه دولت آمریکا امروز به یک گروه مافیایی تبدیل شده است، گفت: اینکه یک مسئول عالی‌رتبه که با همین انتخابات بر سرکار آمده بگوید انتخابات، انتصابات است، این تضعیف حاکمیت و بی‌توجهی به انتخاب مردم بوده و حرکت در جهت اهداف دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در بخش پایانی راهپیمایی 22 بهمن اهواز، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، بعد از گذشت ۴۱ سال، امروز قدرت تمدنی و جهانی تبدیل هیمنه استکبار و صهیونیسم را شکسته است، اظهارداشت: اراده الهی بر این شد تا ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب بر فرعون بزرگ قرن ۲۰ پیروز شدند تا امروز ۴۱ سال اقتدار، مقاومت و حماسه سازی را جشن بگیریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به تقارن این راهپیمایی با چهلم سردار سلیمانی، گفت: راهپیمایی باشکوه امروز تأکید بر ادامه راه شهید سلیمانی و تجدید عهدی با امام و رهبری بوده و باید به مثابه انقلاب نرم ملت ایران در کنار سیلی عین الاسد، ثبت شود.

وی با تأکید بر اینکه ضربه مقتدرانه جبهه مقاومت به آمریکا، سبب خروج ذلت‌بار دشمنان از منطقه خواهد شد، تصریح کرد: دولت آمریکا امروز به یک گروه مافیا و تبهکار تبدیل شده که با تروریسم دولتی، جنایت می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کعبی گفت: امروز ملت ایران در کنار سیلی محکم عین‌الاسد، با ابراز تنفر از آمریکا در راهپیمایی امروز، گور ترامپ را در منطقه کنده‌ است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اظهارداشت: مکتب شهید سلیمانی به ویژه در نسل پنجم انقلاب، مسیر خودسازی جمعی، تمدن سازی توحیدی، تحقق حیات طیبه و سبک زندگی اسلامی را محقق ساخته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه مردم ایران از مسئولان دولتی گله‌مند هستند، گفت: ملت ایران به جهت ضعف مدیریتی در برخی مسئولان اجرایی و ایجاد تردیدهای راهبردی همچون طرح بحث مذاکره در اوج مقاومت و همچنین وجود فقر، فساد و تبعیض، شدیداً گله‌مند هستند اما با این حال کماکان به آرمان‌های انقلاب پایبندند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کعبی، در ادامه به انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ملت ایران با انتخاب نمایندگان اصلح، تودهنی بزرگی به آمریکا خواهد زد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر عدم نگاه قومی-قبیله ای در انتخابات، گفت: نباید برای انتخاب نامزدهای مجلس شورای اسلامی به قوم و قبیله خود نگاه کنیم! مهم در این انتخاب، فرستادن افراد شایسته و انقلابی به مجلس است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از برنامه‌های دشمن تضعیف شورای نگهبان و نهادهای انتخاباتی است، اظهارداشت: اگر شورای نگهبان نبود استبداد به این کشور حکومت می‌کرد و جریان نفوذ امریکا مسلط می‌شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کعبی در پایان با اشاره به برخی شائبه‌ها در تأیید یا رد صلاحیت‌ها، گفت: نه هرکه تائید شود به معنای صلاحیت کامل بوده و نه هرکه رد شود به معنای نداشتن صلاحیت است! بلکه در فرایند شورای نگهبان با عقبه ۴۰۰ هزار نفر در هیئت‌های نظارت استانی، ممکن است اشتباهاتی صورت گیرد اما اینکه یک مسئول عالی‌رتبه که با همین انتخابات بر سرکار آمده بگوید انتخابات، انتصابات است، این تضعیف حاکمیت و بی‌توجهی به انتخاب مردم بوده و حرکت در جهت اهداف دشمن است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha