سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 885797
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
مدیر حوزه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به حماسه حضور مردم در مسیر مقاومت در 22 بهمن 98، اظهار کرد: راه شهدای انقلاب، دفاع از حرم و مقاومت به خصوص سردار افتخار آفرین، سپهبد سلیمانی را همچنان با سربلندی و سرافرازی با محوریت رهبر معظم انقلاب ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن 98 این شهر، با اشاره به اینکه باید اهمیت حضور مردم را در انقلاب بررسی و ریشه یابی کنیم، اظهار کرد: پس از آن باید دید در هر برهه و عرصه ای از عرصه های انقلاب نقش و حضور مردم در حفظ نظام از قبل از پیروزی تا کنون چه مقدار تعیین کننده بوده است.
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، پیروزی انقلاب را شامل چند عامل دانست و گفت: این عوامل شامل بیداری اسلامی، بصیرت سیاسی، حضور یکپارچه و یکصدایی با هر گرایش و قشری و نفی استبداد داخلی و استعمار خارجی و مقاومت و استقامت انقلابی همه مردم بود.
مدیر حوزه علمیه خراسان افزود: عاملی که همه این امور را خلق، ساماندهی و سازماندهی کرد، رهبری مرجعیت، حضرت امام راحل(ره) بود که به عنوان ظرفیت های اصلی برای پیروزی و تداوم انقلاب از آن استفاده و در حقیقت معجزه قرن را خلق کرد و آفرید.
وی با ابراز امیدواری از اینکه این انقلاب به همان صورت با محوریت مرجعیت، حضرت امام خامنه ای تداوم یابد، گفت: امروز شاهد خلق حماسه ای دیگر در مسیر مقاومت هستیم و در انتخابات نیز همین حضور خواهد بود و راه شهدای انقلاب و دفاع از حرم و مقاومت به خصوص سردار افتخار آفرین، سپهبد سلیمانی را همچنان با سربلندی و سرافرازی با محوریت رهبر معظم انقلاب ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha