پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همکاری های مرکز خدمات و سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران

حوزه/ معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تهران با حضور در سازمان آتش نشانی استان با مدیران این سازمان دیدار و بر ادامه همکاری های دو جانبه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام حسن رسولی، معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران صبح امروز با حضور در سازمان آتش نشانی تهران با هلالی معاون اجتماعی و فرهنگی و حجت الاسلام حسینی مدیر آموزش شهروندی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت و گو و تبادل نظر کرد.

معاون سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های صورت گرفته با سازمان آتش نشانی از جمله آموزش حدود ۵۰۰ نفر از طلاب و خانواده های آنان در سال گذشته، ابراز داشت: آموزش به طلاب آموزش به یک فرد نیست، بلکه هر طلبه می تواند مبلغ آموزش های آتش نشانی و شیوه های اطفاء حریق در حوادث شود.

 در این نشست همچنین پیرامون ارائه گواهی نامه معتبر برای شرکت کنندگان در آموزش ها و راهکارهای آن و بررسی مدارس علمیه از نظر ایمنی و راه های تخلیه امن مدارس مذاکراتی صورت پذیرفت.

 در پایان این نشست مقرر شد با توجه به اهمیت آموزش مباحث امداد و نجات و پایین بودن سطح ایمنی مدارس علمیه، برگزاری کلاس های امداد و نجات و آموزش ۲۴۰۰ طلبه و خانواده های ایشان در سال ۱۳۹۹ با قوت بیشتری ادامه یابد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    0 0
    مفت