شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور پیامی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مسئولین جمهوری اسلامی به ویژه مقام معظم رهبری تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای، حسن روحانی رئیس جمهور، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، علی لاریجانی رئیس مجلس، غلامعلی حداد عادل، علی اکبر ولایتی، آیت الله صادق لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن اختری رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت، حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، محمد جلال فیروز نیا سفیر ایران در لبنان و حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تبریک گفت.

در این پیام تبریک آمده است: تجمع علمای مسلمان لبنان چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به امام خامنه ای تبریک و تهنیت می گوید و از خداوند عزّ و جلّ استمرار این انقلاب را خواهان است تا شعله ای برای هدایت جهان اسلام به راه عزت و کرامت باشد و این پرچم را به دست حضرت ولی الله الاعظم (عج) برساند.

تجمع علما در ادامه گفت: ما همچنان که بشارت پیروزی هایی محور مقاومت بر تروریسم تکفیری در سطوح مختلف را می دهیم، از خداوند متعال می خواهیم که محور مقاومت را به رهبری امام خامنه ای در تحقق پیروزی نهایی بر محور شرارت آمریکایی و آزادی فلسطین موفق گرداند.

علمای لبنان بیان داشتند: جنایت تروریستی آمریکا در ترور شهید سردار قاسم سلیمانی، خسارت بزرگی در نبود این فرمانده بزرگ به وجود آورد، امّا این مسئله هم زمان بشارت پیروزی آشکار و نزدیکی را داد که پایان آن به اذن خداوند سبحان نابودی رژیم صهیونیستی است.  

تجمع علمای مسلمان با بیان اینکه واکنش قاطع و حکیمانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این جنایت وحشیانه در حمله به پایگاه عید الاسد و اینکه آمریکا نتوانست پاسخ آن را بدهد، دلیلی بر عظمت انقلاب اسلامی و ترس و ضعف دشمنان آن است، افزود: امت اسلامی منتظر اجرای کامل تصمیم هایی است که بعد از شهادت سردار سلیمانی اتخاذ شده که آخرین آن خروج نیرو های اشغالگر آمریکایی از غرب آسیاست.

این تجمع لبنانی با اشاره به اینکه معامله قرن که از سوی ترامپ برای حذف مسئله فلسطین رونمایی شد، به شکست خواهد انجامید، گفت: همراهی برخی از حکام جهان عربی با آمریکا در اجرای این معامله قرن، لکه ننگی است و سرنوشت حتمی آنان شکست خواهد بود و سرنوشت حتمی اسرائیل نیز، نابودی است.

علمای مسلمان تصریح کردند: طرح دشمنان برای دور کردن جمهوری اسلامی ایران از سایر ملت های منطقه از طریق گسترش فتنه مذهبی، طایفه، قومیتی و نژادی، علی رغم امکانات بزرگی که برای آن به کار گرفته می شود، هرگز موفق نخواهد شد؛ چرا که جمهوری اسلامی با فرزندان امت تنها بر اساس گرایش های دینیشان تعامل کرده و به سوی مستضعفین جهان دست یاری دراز کرده و درد ها و مسائل آنان را به دوش کشیده است.

تجمع علمای مسلمان در پایان بر تمسک خود به ارتباط با جمهوری اسلامی ایران و ولایتمداری و پیروی از مقام معظم رهبری تأکید کرد و از حمایت ها و پشتیبانی های ایران و تمامی مخلصین این امت تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که این رابطه موجب خیر، شکوفایی و خوشبختی ملت ایران و لبنان شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha