جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی شفیعی

حوزه/ رئیس ستاد نماز جمعه قزوین گفت: طلاب حوزه های علمیه یاری گر ستاد نماز جمعه در اجرای برنامه های خوب و فاخر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، علی شفیعی شاد، رئیس ستاد نماز جمعه قزوین، ظهر امروز ۲۳ بهمن ماه در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، اظهار کرد: از زمان تشکیل ستاد نماز جمعه تا به امروز این ستاد فعالیت‌های ارزشمندی را انجام داده است.

وی افزود: در ابتدای آغاز فعالیت‌های ستاد نماز جمعه، ایجاد یک مجموعه مستقل برای پیگیری برنامه‌های نماز جمعه و ایجاد زمینه‌ای برای فعالیت‌های نو و جذاب برای مردم در اولویت کار  قرار داشت.

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم ستاد نماز جمعه قزوین چاپ نشریه جماعت است، این نشریه هر دو ماه یکبار با آماده‌سازی مطالب تولیدی و تحلیلی از فضای استان، در اختیار مردم، مسئولان و ائمه جمعه قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی ستاد نماز جمعه قزوین، فضاسازی لازم در راستای جذب نسل نوجوان و جوان به نماز جمعه است.

شفیعی شاد اضافه کرد: طرح نهضت خدمت جمعه گذشته به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین و همچنین امام جمعه، بعد از پایان نماز جمعه برگزار شد که مورد استقبال نمازگزاران قرار گرفت.

وی گفت: در طرح نهضت خدمت، هر هفته مسئولان استان قزوین در نماز جمعه حضور پیدا می کنند و قبل از آغاز خطبه‌ها و بعد از اقامه نماز پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم خواهند بود.

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین گفت: طلاب حوزه های علمیه یاری گر ستاد نماز جمعه در اجرای برنامه های خوب و فاخر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha