جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهاء الدین اسکندری

حوزه/ عضو انجمن قلم حوزه علمیه قم تصریح کرد: شناخت حضرت زهرا(س) و به خصوص تبعیت از سیره ایشان، لازمه سعادتمندی هر بانوی مسلمانی است.

حجت الاسلام بهاء الدین اسکندری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و تبریک روز مادر و روز زن اظهار داشت: همه ما به عنوان یک شیعه و محب صدیقه کبری(س) وظیفه داریم که کلام نورانی و سیره ی سعادت بخش ایشان را به جامعه به خصوص زنان و دختران معرفی کنیم و به خصوص کسانی که دارای تریبونی از جنس رسانه و هنر و قلم هستند در این باره وظیفه سنگین تری برعهده دارند.

وی افزود: حضرت زهرا (س) الگوی والایی است که تبعیت از سیره نورانی ایشان برای سعادتمندی دنیا و آخرت ما کافی است به خصوص برای هر بانوی مسلمانی که می خواهد در هر دو سرا عاقبت به خیر و نیکنام باشد، باید زندگی اش بر این مبنا و محور قرار گیرد.

 عضو هیئت علمی دانشگاه قم همچنین بر لزوم تبیین شاخصه های سبک زندگی فاطمی به خصوص از طریق رسانه های نوین و جذاب تاکید کرد و گفت: نمی شود مسلمان زیست و فاطمه(س) را نشناخت، چرا که حضرت زهرا(س) الگویی است که حتی امامان معصوم ما ایشان را به عنوان الگو و حجت خود معرفی می کرده اند و از این رو تبیین شاخصه های زندگی و کلام گهربار حضرت برای همه زمان ها به خصوص دوران ما یک ضرورت انکارناپذیر به شمار می رود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha