چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
طاهرخانی

حوزه/ ​​​​​​​معاون اجرایی سپاه استان قزوین گفت: حضور ملت ایران در صحنه های انقلاب شاخصه مهمی در همراهی مردم با نظام است و این مسأله سبب می شود تا کشور از تهدیدهای شوم دشمنان در امان و محفوظ بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه در جشنواره برترین های مساجد استان قزوین گفت: امروز دشمنان از طریق جنگ نرم انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده اند، اما بی‌شک حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون با راهکارهای گوناگون، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم خود را در کشور پیاده کرده‌اند ولی به واسطه وجود ولایت هیچ کاری از پیش نبرده‌اند.

طاهرخانی عنوان کرد: ملت ایران با داشتن ایمان راسخ و حمایت و تبعیت محض از ولایت فقیه توانستند در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمنان ایستادگی کنند و همچنان با ولایت‌پذیری خویش موفق به مقابله با استکبار جهانی شده‌اند و امروز سلطه گران در صحنه جهانی به شدت خوار و ذلیل شده‌اند.

معاون اجرایی سپاه استان قزوین تصریح کرد: ملت عظیم و مقتدر ایران تاکنون در برابر هر گونه تهدید و تجاوز ایستادگی کرده و از این پس نیز در این مسیر پایداری و مقاومت می‌کند.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنند که ایران اسلامی در آینده‌ای نزدیک به کشوری مقتدر و نقش‌آفرین در عرصه جهانی تبدیل شده و بتواند در مسیر پیشرفت و عزت واقعی گام بردارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha