جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار نقدی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: اگر بخواهیم مکتب شهید سلیمانی را در یک کلمه خلاصه کنیم می شود اخلاص. تلاش این شهید برای خدا بود و در راه خدا به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  سردار نقدی، در مراسم اربعین شهید سلیمانی و دیگر همرزمانش در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد،گفت: ملت ایران مدیون خون های پاک ریخته شده در راستای برپایی حکومت اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران افزود: در شهادت حاج قاسم، همه مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد گریستند و محزون شدند و هنوز هم داغدار هستند.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: شلیک به سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، شلیک به شخص نبود بلکه شلیک به آرمان های مقدس یک ملت بود و ما همیشه داغدار خواهیم بود و تا انتقام سخت نگیریم از پا نمینشینیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه تاکیدکرد: انتقام سخت محو اسرائیل و اخراج آمریکا از منطقه است و سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود.

وی افزود: اگر بخواهیم مکتب شهید سلیمانی را در یک کلمه خلاصه کنیم، می شود اخلاص. یعنی برای خدا بود و برای خدا کار کرد و مطیع خدا بود و در راه خدا به شهادت رسید.

سخنران مراسم اربعین سردار سلیمانی یادآور شد: چکیده مکتب شهید سلیمانی اخلاص است چرا که از هر کسی در خصوص این شهید سوال کنید، خواهد گفت اخلاص که این یک شاخصه بسیار مهم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران اظهار داشت: ترجمه و تفسیر مکتب شهید سلیمانی خیلی گسترده است که اولین مورد اطاعت محض از ولایت بود چرا که همه می گفتند حضور در سوریه خطرناک است  و این کشور در حال سقوط است، اما شهید سلیمانی به دستور ولایت در این کشور حاضر شد و دشمن را شکست داد.

وی افزود: دومین تفسیر از مکتب این شهید عزیز، بی توجه به شماتت ها و سرزنش های دوست و دشمن فقط به اهداف مقدس فکر می کرد.

نقدی خاطر نشان کرد: فروتنی و تواضع در مقابل مردم، رزمندگان و ولایت شاخصه ها و ترجمه های مهمی است که می توان از مکتب شهید سلیمانی به دست آورد.

انتهای پیام/ 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha