جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شکوه تمام و در شرایط جوی نامناسب جشن گرفته شد که نشانگر علاقه مردم به انقلاب خود است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یاد شهدای بمباران مراغه و بزرگداشت اربعین سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع  مردم این شهرستان، با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب به دلیل ظرفیت های بالنده این خیزش مردمی رو به رشد است، گفت: انقلاب اسلامی ایران در ۴۱ سال گذشته دستاوردهایی دارد که هر یک در داخل کشور و جهان تأثیر عمیق داشته است.

امام جمعه تبریز افزود: راهپیمایی باشکوه مردم در ۲۲ بهمن نشانه محبوبیت انقلاب و پیروی مردم از فرامین مقام معظم رهبری است.

وی، حاکمیت اسلام و مردم سالاری دینی را از دستاوردهای انقلاب برشمرد و ادامه داد: پیشرفت همه جانبه، ایجاد انقلاب علمی، رشد و توسعه علمی و فناوری، آزادی اسلامی، اقتدار، عزت ملی، شکل گیری هویت ایرانی و اسلامی از دیگر دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، تقویت زیرساخت هایی همچون راه های ارتباطی، سدها، نیروگاه ها، بنادر، افزایش صادرات غیرنفتی و دو برابر شدن تولیدات ناخالص ملی را از دیگر دستاوردهای انقلاب عنوان کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به دستاوردهای بین المللی انقلاب، گفت: توسعه نفوذ در کشورهای منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا و اثرگذاری در مسائل عمده منطقه، اهتزار پرچم عزت و اقتدار ملت ایران، تأثیرگذاری در ملت ها و انقلاب های دیگر کشورها هم از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه امروز حرکت های بزرگ اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است، ادامه داد: فرهنگ انقلاب اسلامی در دنیا و منطقه فراگیر شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو، بر مشارکت حداکثری آحاد ملت تاکید کرد و گفت: هر کسی که کشورش را دوست دارد و به عزت و اقتدار ایران اسلامی علاقه مند است، باید پای صندوق های رأی حاضر شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه تلاش دشمن در راستای به حداقل رساندن مشارکت مردم در انتخابات است، اظهار کرد: نارضایتی از وضعیت اقتصادی و معیشتی و ناکارآمدی برخی مسئولان باعث نمی شود مشارکت در انتخاب افراد اصلح برای قانون گذاری در کشور کاهش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: مردم باید به کسی رأی دهند که وابسته به قدرت های زر و زور نباشد، در روزهای سخت در برابر دشمن مقاوم باشد، عاشق خدمت و پیرو خط امام و رهبری باشد و در روزهای بحران رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب بداند.

وی با اشاره به چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: حیات و شهادت این مرد الهی مایه برکت و عزت و اقتدار ایران بود و تشییع میلیونی این شهید والامقام مایه وحدت کشور عزیزمان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha