شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ اربعین سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی وسالگردشهدای مدافع امنیت درکاشان

حوزه/ سردار نوعی اقدم با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی وابسته به هیچ گروه و حزب سیاسی نبود، تصریح کرد: قاسم سلیمانی توانست افراد با فرهنگ و ادبیات مختلف را در جبهه مشترک علیه استکبار جهانی دور هم جمع کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، سردار نوعی اقدم، شب گذشته در اربعین شهادت سردار سلیمانی و سالگرد شهدای مدافع امنیت، در سالن شهدای بسیج کاشان با گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تسلیت اربعین شهادت جانگداز سردار مقاومت و همرزمان شهیدش، مردم را ولی نعمت و صاحب نظام  و انقلاب دانست و گفت: همان طور که مردم امام(ره) را در پیروزی انقلاب یاری کردند، در مقطع فعلی نیز با مقاومت در برابر سختی ها، ناملایمات، تحریم ها و تهدیدها، مقام معظم رهبری را حمایت می کنند

وی، مسئولان را خدمتگزاران مردم خواند و با بیان اینکه مسئولین در هرجایگاه، لباس و مقامی که باشند باید نوکر و خادم مردم باشند، تصریح کرد: مسئولینی که در خدمتگزاری به مردم فداکار ایران اسلامی غفلت کنند، قطعا عذاب سنیگنی در انتظارشان خواهد بود. 

سردار نوعی اقدم، با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب مدیون ایثارگری و فداکاری شهدا است، اظهار کرد: ما به شهدایی که در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس  و دفاع از حریم اهل بیت(ع) و امنیت کشور بزرگترین سرمایه حیاتی خودشان را دادند، بدهکاریم.

این فرمانده دفاع مقدس، به دو نگاه متفاوت بسیج در نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: کسانی که با لباس خاکی در پایگاها و حوزه های مقاومت با برگزاری رزمایش ها در تیررس دشمن قرار دارند یک نوع  بسیجی هستند، وکسانی هم که براساس فرمایش رهبری کوچکترین عشقی به نظام اسلامی داشته باشد نیز بسیجی محسوب می شوند.

وی در ادامه ترور حاج قاسم سلیمانی به دستور ترامپ جنایتکار و احمق را مذبوحانه دانست و گفت: آمریکا به دلیل نداشتن قدرت رویارویی با قاسم سلیمانی در صحنه های مختلف نبرد سوریه، لبنان، عراق، یمن  و افغانستان مجبور شد این سردار رشید اسلام را به همراه همرزمانش، با بزدلی آنان را به شهادت برسانند

سردار نوعی اقدم ، با بیان اینکه ترامپ در به شهادت رساندن سردار سلیمانی دچار اشتباه محاسباتی شد گفت : شهید سلیمانی کاری را انجام داد که سردار سلیمانی نمی توانست انجام بدهد، ضمن اینکه تمام دنیا هم متوجه شده که قدرت شهید سلیمانی به مراتب بیشتر از خود سردار سلیمانی است  .

وی، به حضور پرشور و حماسی مردم عراق و ایران در تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: شهادت سردار سلیمانی باعث شد تا جریان هایی که قبلا به حضور نیروهای نظامی آمریکا در عراق رضایت داشتند، اولین بیانیه خروج این کشور از عراق را صادر کنند.

فرمانده دفاع مقدس، حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق در پاسخ به ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی را اتفاق مهمی دانست که نباید از پیام‌ها و کارکرد آن غافل شد، گفت: آمریکایی‌ها نه تنها نتوانستند موشک‌های ایرانی را رهگیری کنند، بلکه به تعبیر فرمانده هوا و فضای سپاه حتی یک گلوله هم شلیک نکردند.

وی، با بیان اینکه حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق، مقاومت مظلومان جهان در برابر تهدیدات نظامی آمریکا را تقویت کرد، گفت: بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون هیچ قدرتی حتی جرأت شلیک یک گلوله کلاشینگف را به نیروهای نظامی آمریکایی را نداشت.

سردار نوعی اقدم در پایان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی وابسته به هیچ گروه و حزب سیاسی نبود، تصریح کرد: قاسم سلیمانی  توانست افراد با فرهنگ و ادبیات مختلف را در جبهه مشترک علیه استکبار جهانی دور هم جمع کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha