چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
image-20200213083950-1.png

حوزه/ ایمان و عزم و اراده قوی جامعه اسامی، شناخت اهداف و نقشه های دشمنان و شناخت راه های مقابله با آنان، خودباوری و...در پرتو رهنمودهای امام خمینی و مقام معظم رهبری راهکارهایی جهت حفظ استقلال و تداوم آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین محمد سحرخوان بعد از ظهر امروز در همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب که در سالن همایش های دفتر تبلیغات در قم برگزار شد با اشاره به موضوع «تحلیل و بررسی راه های حفظ و تداوم استقلال براساس دیدگاه قرآن با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب» گفت: استقلال جامعه اسلامی وعدم وابستگی به بیگانگان از دستاوردهای مهم انقاب اسامی است که با ایثار خون هزاران شهید به دست آمده است.

استادیار پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی افزود: از توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به جوانان، آزادی و استقلال است.

این محقق افزود: در این مقاله با استفاده از آیات قرآن کریم و سخنان امام خمینی و مقام معظم رهبری چگونگی حفظ وتداوم استقلال بررسی می شود.

وی عنوان کرد: ایمان و عزم و اراده قوی جامعه اسامی، شناخت اهداف و نقش ههای دشمنان و شناخت راه های مقابله با آنان، اعتمادنکردن به بیگانگان، عدم وابستگی به بیگانگان در امور اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و عدم تشبه به آنان در سبک زندگی، خودباوری و اعتماد به نفس و بهره مندی از نیروهای متخصص و متعهد در پرتو رهنمودهای امام خمینی و مقام معظم رهبری راهکارهایی جهت حفظ استقلال و تداوم آن است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha