پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آموزش

حوزه/ مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با اشاره به استقبال بانوان طلبه و مبلّغ از مرحله اول دوره­ های آموزش مجازی مهارت‏ های تدوینگری فیلم با نرم افزار پریمیر و طراحی با نرم افزار فتوشاپ گفت: مرحله دوم این دوره آموزشی از اسفندماه سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ماندانا جلالی، مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با اشاره به استقبال بانوان طلبه و مبلغ از مرحله اول دوره­ های آموزش مجازی مهارت‏ های تدوینگری فیلم با نرم افزار پریمیر و طراحی با نرم افزار فتوشاپ گفت: مرحله دوم این دوره آموزشی از اسفندماه سال جاری آغاز خواهد شد.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: افزایش بهره وری و ارتقای کیفی سطح تولیدات هنری بانوان طلبه و مبلغ یکی از اهداف این این اداره کل است و در همین راستا مرحله دوم دوره های آموزشی مهارت محور رسانه بصورت استانی در هفت استان خوزستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمهال و بختیاری، مازندران، گیلان و گلستان آغاز میشود و در ادامه سایر استانها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۳۰ بهمن ماه آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان در دوره آموزشی  تدوینگری فیلم با نرم افزار پریمیر و طراحی با نرم افزار فتوشاپ است خاطرنشان کرد: علاقه مندان در استانهای مذکور میتوانند به دفاتر فرهنگی مدارس علمیه خواهران مراجعه نمایند.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha