سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
همایش اساتید مدارس علمیه خواهران اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام طالب پور با تأکید بر ضرورت برگزاری انتخاباتی پرشور، گفت: مجلس آینده باید یک مجلس جوان انقلابی باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام محسن طالب پور، در همایش اساتید حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، در سالن خیریه همدانیان، مهمترین ویژگی شهید سردار قاسم سلیمانی را ولایت پذیری ایشان دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی از مقام معظم رهبری تبعیت داشت و بر اساس آن حرکت می کرد.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اهمیت ایام الله در تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی یکی از این ایام الله بود که تعداد بسیار زیادی از افراد در تشییع پیکر مطهر ایشان شرکت کردند و شهادت ایشان باعث شد سیلی سختی به آمریکا بزنیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از ۷۰ سال به پایگاه نظامی آمریکا حمله شد، گفت: این فقط یک مقدمه و قلق‌گیری بود.

وی تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی یک مکتب، یک مدرسه و یک راه است تا آیندگان در این راه و این مکتب تربیت شوند.

حجت الاسلام طالب پور سپاه قدس را یک نماد انسانی و دارای انگیزه های انسانی عنوان کرد و افزود: تنها عاملی که سایه جنگ را از سر ملت ایران برداشت همین سپاه قدس بود که در سوریه و عراق با تمام قدرت جنگید و هیچ عامل دیگری در این زمینه نقش ایفا نکرده است.

وی تأکید کرد: شرکت تعداد زیاد مردم از پیج های مختلف در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی نشان از این دارد که مردم در خط دفاع از مجاهدت ایستاده‌اند و تنها راه نجات را، راه مقاومت می‌دانند.

حجت الاسلام طالب پور با تأکید بر اینکه انتقام شهادت سردار دلها خروج آمریکا از منطقه است، خاطرنشان کرد: فریاد انتقام خواهی مردم سوخت موشک هایی بود که پایگاه نظامی آمریکا شلیک شد.

این کارشناس مسائل سیاسی با طرح این پرسش که آیا دشمنان ما عوض شده‌اند، افزود: ترور شهید سلیمانی نشان داد که دشمنان نه تنها عوض نشده‌اند بلکه شرور نیز شده اند و حمله به پایگاه نظامی آمریکا ناتوانی آمریکا و حامیانش در برابر جمهوری اسلامی ایران را محرز کرد.

وی در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی نیز اظهار داشت: این اتفاق یک اشتباه در داخل کشور بود که با شیطنت آمریکا صورت گرفت.

حجت الاسلام طالب پور در خصوص انتخابات و ضرورت آن نیز اظهار داشت: حضور پررنگ و قوی مردم در انتخابات عامل اقتدار ایران است و مردم باید در انتخاب دقت کنند که فردی با تعهد و تخصص به مجلس وارد شود.

وی خصوصیت هایی همچون اخلاص، ایمان، شجاعت، داشتن روحیه انقلابی و داشتن روحیه مبارزه با فساد را از ویژگی های مهم یک نماینده مجلس عنوان کرد و گفت: مجلس در رأس امور است، وظیفه قانونگذاری و نظارت بر عهده مجلس است، بنابراین افرادی باید انتخاب شوند که کارآمدی و تخصص داشته باشند.

حجت الاسلام طالب پور با بیان شاخصه های یک فرد انقلابی جوان تأکید کرد و گفت: با این شاخص ها و ویژگی ها می توان یک مجلس جوان انقلابی را روی کار آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha