جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دریایی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب بر داشتن مجلسی مقتدر با نمایندگانی انقلابی و مطالبه گر تأکید دارند که این امر برای جامعه اسلامی می تواند بسیار راهگشا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی، عصر پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه، در نشست جمعی از طلاب و روحانیون سنندج، اظهار داشت: امام خامنه ای فرمودند که باید قوی شویم. این سخن معظم له دارای ابعاد بسیاری است که نیازمند واکاوی و بررسی موشکافانه است.

وی ادامه داد: زمانی که معظم له می فرمایند باید قوی شویم بدین معناست که کشور و انقلاب باید در همه ابعاد در جایگاه حقیقی خود قرار گیرد که این ابعاد بسیار گسترده است و کشور هم در بعد نرم افزاری و هم سخت افزاری باید مقتدرتر از همیشه باشد.

دریایی افزود: از سوی دیگر می توانیم اینگونه سخن رهبر معظم انقلاب را معنا کنیم که باید مدیران و مسئولانی متعهد، با اراده و مصمم برای اداره کشور داشته باشیم تا شاهد فساد در ابعاد گوناگون نباشیم.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بر داشتن مجلسی مقتدر با نمایندگانی انقلابی و مطالبه گر تأکید دارند که این امر برای جامعه اسلامی می تواند بسیار راهگشا باشد.

وی ادامه داد: اگر ملت و مردم در بحث انتخابات بتوانند در مسیر مطالبات رهبر معظم انقلاب گام بردارند، بی شک مجلس آینده مجلسی به معنای واقعی انقلابی و تحولگرا خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha