جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: نیاز کنونی کشور، مجلسی انقلابی، تحولگرا و مردمی است و نباید اجازه دهیم مجلسی با نمایندگان منفعل روی کار بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان ظهر امروز در نشستی با جمعی از دست اندرکاران انتخابات کردستان با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات پرشور در کشور، اظهار داشت: انتخابات در ایران نماد بارز مردم سالاری دینی است و این همه پرسی یک امتیاز بسیار بزرگ برای انقلاب اسلامی در این برهه خاص تاریخی است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: با این حال باید سعی کنیم که بحث حضور در انتخابات را خارج از موضوع کمیت، کیفیت ببخشیم؛ بدین معنا که با انتخاب نمایندگانی اصلح، مجلسی کارآمد داشته باشیم.

این استاد حوزوی بیان کرد: نیاز کنونی کشور، مجلسی انقلابی، تحولگرا و مردمی است و نباید اجازه دهیم که مجلسی با نمایندگان منفعل روی کار بیایند.

وی با اشاره به اینکه مجلس به فرموده امام راحل «عصاره ملت است»، گفت: در بحث ویژگی های یک مجلس انقلابی و مردمی تعاریف بسیار در کلام مستتر است، ولی با این وجود مجلس انقلابی باید در اولین مرحله در مسیر آرمانهای نظام و ارتقاء سطح معیشتی مردم حرکت کند.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان اظهار کرد: باید نمایندگانی که به عنوان وکیل مردم به مجلس راه پیدا می کنند از تعهد کافی در قبال مردم، جامعه و انقلاب برخوردار باشند و هرگز خود را تافته جدابافته نبینند، از این رو مردم باید این روزها برخی از تعصاب که موجب تأثیرگذاری در انتخاب درست آنان می شود را کنار بگذارند و با نگاهی وسیع، ملی و آینده نگر نمایندگان خود را انتخاب کنند.

وی در پایان گفت: مجریان برگزاری انتخابات مجلس یازدهم درخواست داریم که بسترهای لازم هم برای مشارکت بالا و هم برای برگزاری انتخاباتی سالم، به دور از حاشیه را در کشور مهیا سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha