شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان با اشاره به اینکه نگاه قبیله ای و قومیتی به انتخابات بسیار خطرناک است، گفت: بی شک ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای، پاسخ کوبنده و دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی عصر امروز در نشست جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت شهرستان مریوان اظهار داشت: در آستانه انتخابات مجلس یازدهم قرار داریم، انتخاباتی که به صورت مستقیم بر سرنوشت کشور و مردم تاثیر بسیار بالایی دارد.

امام جمعه شهرستان مریوان ادامه داد: برگزاری انتخابات پرشور از ویژگی های همه پرسی ها در کشور است و امیدواریم که امسال هم شاهد مشارکت بالای مردم در این رویداد ملی باشیم.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه دشمنان تلاش های بسیاری برای پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات یازدهم دارند، افزود: دشمنان هزینه های مالی و انسانی بسیاری برای ایجاد یاس و کاهش سطح مشارکت در انتخابات دوم اسفند کرده اند، اما بی شک ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای، پاسخ کوبنده و دندان شکنی به آنان خواهند داد.

ماموستا شیرزادی گفت: از مردم درخواست داریم که در بحث انتخاب نماینده اصلح، ملاک های استاندارد و درست را مدنظر داشته باشند و از نگاه قبیله ای و عشیره ای به شدت دوری کنند.

وی با اشاره به اینکه نگاه قبیله ای و قومیتی به انتخابات بسیار خطرناک است، عنوان داشت: از شما روحانیون و طلاب که معتمد مردم هستید درخواست داریم که ویژگی های یک نماینده اصلح برای حضور در مجلس را برای مردم تبیین و تشریح نمایید و اجازه ندهید که افرادی غیرمتخصص، مردم گریز و غیرانقلابی به بهارستان راه پیدا کنند.

ماموستا شیرزادی بیان کرد: با تحلیل درست مسایل منطقه ای و ملی اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رای را به صورت کامل و ساده برای مخاطبین بیان کنید تا نقشه های دشمنان خنثی شود. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha