پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مقتدی صدر

حوزه/ سید مقتدی صدر در پیامی گفت: هرگز در برابر بی احترامی به دین، اعتقادات و وطن ساکت نخواهد نشست و دست روی دست نخواهد گذاشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر در بیانیه ای گفت: تا دیروز صدای افراطی گری، کشتار، آزادی و بمب گذاری به نام دین بلند می شد و امروز به اسم دین صدای آزادی خواهی، برهنگی، اختلاط، مستی، فسق و فجور، کفر، تعرض به ذات الهی، بی احترامی به مبانی شرعی و ادیان آسمان و تعرض به انبیا و معصومین (علیهم السلام) بلند می شود. این مسئله مرا به یاد شعار قدیمی آنان می اندازد و معنی آن این بود که قندهار را نمی خواهند، بلکه شیکاگو را می خواهند.

وی با بیان اینکه ما امروز نمی گذاریم عراق از نظر افراطی گری دینی مثل قندهار و از نظر آزادی، بی بند و باری، انحطاط اخلاقی، انحرافات جنسی، خونریزی و همجنس گرایی مانند شیکاگو شود، افزود: هر دو طرف مریض هستند و از سلامت عقلی و قلبی بی بهره اند، آنچنان که خداوند در قرآن کریم می فرماید: (فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا ولهم عذاب الیم بما کانوا یکذبون)".

مقتدی صدر با تأکید بر اینکه باید با تمام علم، ایمان، اخلاق و قدرت از دین، اعتقادات، مبانی و شیوه ای که بر اساس آن تربیت شدیم، دفاع کنیم، اشاره کرد: ما نباید عبادت کننده بُت هایی باشیم که مشکل ما را برطرف نمی کنند. ما نباید به دنبال شهوت قدرت، قتل و خونریزی و بنده شهوت، لذت ها و غرب باشیم.

رهبر جریان صدر در ادامه گفت: بسیاری از طرفداران انحطاط، آزادی و روشنفکری امروز به بهانه های واهی می خواهند احکام آسمانی را سرنگون کرده و علیه آن سرکشی کنند و جوانان را با آلات و وسایل امروزی فریب دهند.

وی در بخش دیگر بیانیه خود اشاره کرد: آزادی و روشنفکری نباید به مرحله گسترش فحشا و منکرات در جامعه برسد، به ویژه در عراق که کشور مقدسات الهی و عصمت نورانی است.

صدر بیان داشت: ما باید نفس خود را با علم، تقوا و اخلاق تقویت کنیم تا بتوانیم اولاً منادیان اعتدال و دوم سرباز خداوند و معصومین باشیم.

وی به افراط گرایان منحرف که آنان را "داعشی های تمدن و آزادی" خواند، توصیه کرد که دست از غریزه های حیوانی و شهوت های پست بردارند و به دنبال آن نروند و افزود: ما دست روی دست نمی گذاریم و در برابر توهین به دین، اعتقادات و وطن ساکت نمی نشینیم و اجازه نخواهیم داد آثار این دین را از بین ببرید، همانگونه که به اشغالگر اجازه نابودی عراق را ندادیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha