جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ خیابانهای بحرین امشب – نهمین شب سالگرد آغاز انقلاب ۱۴ فوریه- شاهد تظاهرات و درگیری بین تظاهرات کنندگان و نیروهای امنیتی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه خیابانهای بحرین امشب – نهمین شب سالگرد آغاز انقلاب ۱۴ فوریه- شاهد تظاهرات و درگیری بین تظاهرات کنندگان و نیروهای امنیتی است.

مردم علاوه بر تظاهرات در منامه پایتخت، در مناطق دیگری از جمله: بلاد القدیم، السنابس، المصلی، کرانة و باربار به خیابانها آمده و دست به تظاهرات زده اند.

این تظاهرات ها همچنان ادامه دارد و اهالی مناطق دیگر نیز -با توجه به جو امنیتی حاکم- به ترتیب و مستقلا به خیابانها خواهند آمد.

بر اساس این گزارش تا کنون تظاهرات در دو منطقه السنابس و بلاد القدیم توسط نیروهای امنیتی به شدت سرکوب شده و نیروهای امنیتی با شلیک مستقیم اشک آور به سوی مردم آنها را برای بازداشت مورد تعقیب قرار می دهند.

شهروندان از بازداشت ۵ جوان در منطقه المرخ در شمال غرب منامه پایتخت خبر می‌دهند.

 مغازه داران نیز از شب گذشته در مناطق متعددی دست به اعتصاب زده و مغازه های خود را بسته اند.

جوانان اقدام به آتش زدن خیابانها و بستن برخی خیابانهای فرعی و ورودی مناطق کرده اند تا علاوه بر نشان دادن خشم خود از رژیم آل خلیفه از ورود نیروهای امنیتی به مناطق برای سرکوب تظاهرات ها و بازداشت جوانان جلوگیری نمایند.

گفتنی است طی ۲ روز گذشته حداقل چهار تن از پدران شهدا، یک فعال میدانی و دو تن از روحانیون بحرین نیز به مراکز پلیس احضار شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha